Automatisch ga je wat gebogen zitten om toch goed door de voorruit te kunnen kijken.
Erg lastig en op lange ritten erg vermoeiend.
Dus er moest iets gebeuren.
De console er uit gesloopt en gekeken of hij te verlagen was.
En ja dat was te doen,wel veel slijpwerk, lassen en draaien.
Ik heb eerst het console op z'n kop gezet.
Toen de borgring (segering)los gemaakt.
Nu kan je het console uitelkaar draaien/trekken.
Van het onderste deel 30mm afgeslepen zie onderste gele pijl op de foto.(dunne doorsijpschijf)
Het blokkeer systeem dat daar nog aan zit,afgeslepen en weer gelast op het nu ingekorte onderste deel.
Let op dat je het op de goede stand vast last,dit bepaald namelijk of de stoel recht staat.
Dit deel is nu klaar.
Nu het bovendeel.
Je slijpt de pijp bij de las af(wel even het vergrendelmechaniek verwijderen)
En je maakt alles mooi vlak(hierop komt de ingekorte pijp op)
De pijp die je nu afgeslepen hebt,moet nu ook 30mm ingekort worden.
Dit heb ik gedaan op de draaibank zodat hij mooi vlak word.
Deze pijp moet nu vastgelast worden op het bovenste deel van de console.
Doe dit goed (lassen) het is de sterkte van je stoel.
Daarna alles gespoten en gemonteerd.
De console is nu met 3cm verlaagd. voor mij ideaal.(foto onder)

