![fun :gekte](./images/smilies/gekte.gif)
![fun :gekte](./images/smilies/gekte.gif)
![fun :gekte](./images/smilies/gekte.gif)
![fun :gekte](./images/smilies/gekte.gif)
![fun :gekte](./images/smilies/gekte.gif)
Draad van brandstofpomp was gescheurd en heeft sluiting gemaakt naar massa.
Hierdoor was er geen voorinspuiting, dus brandstoftekort.
Was moeilijk te vinden ,want onderzijde brandstofpomp ,want half in draadboom.
2 uurtjes werk en 3 kabelschoentjes nodig. (slechts 38,50 per uur)
Niet goedgekeurd vanwege bovenste fuseekogels te ruim en aantal kleine dingetjes.
Dit wordt binnenkort opgelost.
Klein lekje in brandstofpomp aanwezig.
Pomp is niet te vervangen, want getuned door Duitse tuner en die heeft een hoop electronische regelingen op "slot"gezet.
Heerlijk gevoel weer om die zwarte pluim weer in je spiegel te zien
![fun :yes](./images/smilies/yes.gif)
![fun :yes](./images/smilies/yes.gif)
Groetjes Egbert