Wellicht als onderwerp een beetje buiten het doel van dit (technische) forum, maar jullie hebben allemaal gebruikerservaring. Vandaar dat ik jullie raadpleeg.
Zoals in een eerder onderwerp aangegeven zijn we ons aan het oriënteren op een T4 California. Nu zijn we, naast het uitzoeken van alle relevante wetenswaardigheden rondom de T4 en Westfalia (Weetjewellers bedankt! Heb dankzij dit forum al twee niet originele westfalia bussen opgespoord die wel voor westfalia prijzen werden aangeboden

Ben bij Rabobank (Interpolis) geweest en die gaven aan dat op het moment dat de bus als kampeerauto wordt verzekerd, er niet in het dagelijkse verkeer gebruik van mag worden gemaakt. Dan zou je deze eventueel moeten verzekeren als personenauto (fiks bedrag per maand meer). De verzekenringsadviseur zoekt dit nog verder uit en ik ontvang nog de precieze polisvoorwaarden.
Mijn vraag is aan de andere California eigenaren wat zijn jullie ervaringen en hoe hebben jullie dit geregeld qua verzekering? Hebben jullie de bus als kampeerauto verzekerd? Zo ja, hoe zit dit dan met het dagelijkse gebruik? Zijn er extra clausules of niet?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Sander