Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
windkappen
Re: windkappen
@TomK,
Vandaag gekregen. Ga ze er nu (ja ech, nu!) opzetten
Vandaag gekregen. Ga ze er nu (ja ech, nu!) opzetten
Zo... Hoe simpel! Kan het raam open terwijl het regent... haha Echt zomaar klaar (té simpel dit "klusje") en het ziet er prima uit.
Ook besteld , ik ga er vanuit dat het weer warmer en zonniger word.
Top!
groet de busdriver
Top!
groet de busdriver
Ik heb de ramen nu een stukje openstaan zonder dat je het ziet... Stap ik straks lekker in een frisse bus
Anders kan je altijd je VW jas aantrekkenBusdriver schreef:Ook besteld , ik ga er vanuit dat het weer warmer en zonniger word.
Top!
groet de busdriver
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.
Zeker henkru! met de kraag omhoog brrrr.henkru schreef:Anders kan je altijd je VW jas aantrekkenBusdriver schreef:Ook besteld , ik ga er vanuit dat het weer warmer en zonniger word.
Top!
groet de busdriver
Zojuist ook de windkappen aangebracht. Wel even een gepier met de linkerkant om de juiste plek van de klemmetjes te vinden. het raam bleef maar door de veiligheidsblokkering naar beneden gegaan. Uiteindelijk toch gelukt.
Scheelt inderdaad ook heel veel lawaai.....
Scheelt inderdaad ook heel veel lawaai.....
- Mickel Moen
- Contacteer:
Ik heb ze ook besteld.
@Dick B. Kun je meer vertellen over de juiste plek van de klemmetjes?
Overigens vond ik op de site van Heko, een instruktiefilmpje met een vrolijk Pools muziekje
@Dick B. Kun je meer vertellen over de juiste plek van de klemmetjes?
Overigens vond ik op de site van Heko, een instruktiefilmpje met een vrolijk Pools muziekje
Heb ze ook liggen, nog geen tijd gehad, de klemmetjes, aan welke kant moet het weerhaakje?
Groeten Jos
Groeten Jos
Zit al jaren voor mijn beroep uit het raam te kijken
- Mickel Moen
- Contacteer:
Volgens de instructie aan de binnenkant
Zie ook het filmpje.
http://www.laudorshop.nl/contents/nl/d62.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie ook het filmpje.
http://www.laudorshop.nl/contents/nl/d62.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb een klemmetje bovenaan, ongeveer 5 cm vanaf de verticale stijl en aan de schuine kant, iets boven het schuine gedeelte waar de spiegel zit. De haakjes zitten in het rubber.
mvg, Dick
mvg, Dick
vandaag de windkappen binnengekregen , net even geprobeert te monteren ging best redelijk,
het raam sluit nog niet optimaal morgen weer verder proberen , drukke dag geweest .
groet de busdriver
het raam sluit nog niet optimaal morgen weer verder proberen , drukke dag geweest .
groet de busdriver
- Mickel Moen
- Contacteer:
Vandaag binnengekregen.
Super simpel monteren en zat meteen goed. Meteen een stukje proefgereden. Helemaal goed. Ik denk dat ik de airco nu wat minder ga gebruiken.
Goede tip
Super simpel monteren en zat meteen goed. Meteen een stukje proefgereden. Helemaal goed. Ik denk dat ik de airco nu wat minder ga gebruiken.
Goede tip
ik heb ze ook gemonteerd!
http://www.laudorshop.nl sponser van weetjewel dus ook netjes 10% korting gekregen. 19e besteld 21e bericht gekregen dat ze op de post gingen, netjes track en trace nummer erbij (heb nog geen tijd gehad het te gebruiken) en de 22e geleverd. 20min later gemonteerd en klaar. communicatie met Laurens betekend binnen 1 dag antwoord terug!
het enige wat niet in de handleiding staat is inderdaad aan welke kant het weerhaakje moet zitten. dat is dus naar binnen tegen de rubber en niet tegen de windkap, meteen hier op het forum terug gevonden (wist dat het hier stond omdat ik al eens info gezocht had).
heb er nog niet mee gereden dus daar kan ik nog niks over zeggen, maar het bestellen en monteren is een makkie. ik heb elektrische ramen en dat ging allemaal bij de 1e keer goed. alles alleen gemonteerd.
http://www.laudorshop.nl sponser van weetjewel dus ook netjes 10% korting gekregen. 19e besteld 21e bericht gekregen dat ze op de post gingen, netjes track en trace nummer erbij (heb nog geen tijd gehad het te gebruiken) en de 22e geleverd. 20min later gemonteerd en klaar. communicatie met Laurens betekend binnen 1 dag antwoord terug!
het enige wat niet in de handleiding staat is inderdaad aan welke kant het weerhaakje moet zitten. dat is dus naar binnen tegen de rubber en niet tegen de windkap, meteen hier op het forum terug gevonden (wist dat het hier stond omdat ik al eens info gezocht had).
heb er nog niet mee gereden dus daar kan ik nog niks over zeggen, maar het bestellen en monteren is een makkie. ik heb elektrische ramen en dat ging allemaal bij de 1e keer goed. alles alleen gemonteerd.