Het gaat mij eigenlijk om de 174PK uitvoering.
Heb jij er toevallig ééntje laten tunen?
Hoeveel PK heb je nu, maar belangrijker hoeveel koppel heb je?
En rijdt de wagen soepeler of juist minder?
laat jou ervaringen eens horen

Baliem schreef:Hai,
Wat zo'n tuning oplevert lijkt mij wel duidelijk geworden door al dat schrijven maar.....Ik heb dit topic ook gestart om ervaringen uit te wisselen want cijfers zeggen niet veel.
wat kost nu zo iets?ongeveer 3000€, krijg je een andere turbo en downpipe en wordt de software aangepast
En waar kan dit nu uiteindelijk veilig en goed gedaan worden?Het is veilig en goed zolang het heel blijft. je bent wel op het randje bezig met zo'n tuning en door al dat 'schrijven' kunnen we wat ervaringen uitwisselen met mensen die zo'n dikke tuning gedaan hebben.
Zo weten we ook een beetje welke tuners we moeten mijden of wat we absoluut niet moeten doen.
Groetekes
JD krijgt deze week of volgende week de downpipe binnen dan gaan ze 'ermee' beginnen. Met de downpipe krijg je ook een gedeelte waar je roetfilter zat maar de (ik dacht)3 sensors komen wel weer terug, die worden in de software weer weggeschreven.koning232 schreef:@s4rs. Wordt dit gedaan bij JD?
Jeroen Dik vertelde mij dat ze zelf niets doen met diesels alleen software tuning.
Hij gaf mij een nummer van iemand die veel met diesel turbo's doet.
Ik kon na plaatsing van een andere turbo, een upgrade krijgen voor mijn software voor een schappelijke prijs.
Ik heb al een complete uitlaat vanaf de turbo zonder kat, roetfilter en einddemper van 78mm.![]()
Wanneer JD dit zelf doet, heb ik ook wel intresse.