Zo . . ..
die klus is ook weer gereed !
Ik was helemaal verbaasd dat de dealer het el-blokje op voorraad had voor het contact en dat hij niet eens chassisnr etc. hoefde te weten.
Het beruchte moeilijke schroefje is inderdaad lastig om te zien, maar als je weet waar hij zit is het geen punt. Schroefje ging los met de hand !! ik denk dat hij gewoon los getrild was, alleen was het weer evn zoeken toen het schroefje naar beneden viel.
Nieuwe contact zat zo op zijn plek, beetje vet aan het bitje zodat het schroefje onderweg er niet af viel riching het slot en weer netjes gemonteerd.
Klus duurde ongeveer 5 minuten !!
Het is wel een duidelijk verschil met het oude contact, je voelt nu dat er echt standen weer in het contactslot zitten en hij gaat beduidend zwaarder maar dan wel in die mate dat het zo hoort.
De stand dat als je de sleutel omdraait om alles uit te zetten maar dat de radio door blijft werken en pas stop als je de sleutel weg haalt werkt ook weer. Vind ik zelf een handige gadget.
Wat mij trouwens ook laatst opviel is dat het lcd klokje in mijn dashboord zich zelf niet meer re-sette natdat ik de plus kabel van de acc stand had doorverbonden met de geschakelde plus.
Het klokje re-sette zich nog al eens op het moment dat je de motor startte en dat is nu ook verleden tijd.
Ik krijg toch sterk de indruk dat ik ale heel lang last heb van een slecht contact slot en heb ik gewoon buiten een paar storingen gewoon mazzel gehad dat hij het altijd redelijk heeft gedaan.
André