galore schreef:Even een vraagje, heb al wat gezocht op het forum maar ben nog niet tegengekomen wat ik zoek.
Me ouweheer, gaat einde van de maand met z'n t5 een rondje belgie frankrijk spanje portugal doen, slapen eten koken in de bus, voor een week of zes. Ik wil hem voor zijn reis een cc kado doen, maar ben opzoek naar een inbouw adres in de buurt van schagen / alkmaar / den helder. Wie heeft er voor mij een adres waar ik voor het einde van de maand nog terecht zou kunnen. Lijkt me best praktisch om voor zoveel kilometers lekker ontspannen

te kunnen rijden
bedankt alvast bart
Heey,
Ik wil even inhaken op het rondje NL/Belgie/Frankrijk/Spanje/Portugal, deze trip heb ik al een paar keer gemaakt.
Qua kilometers kwamen er minimaal 6000 bij op de klok, maar heb me geen moment verveeld in de T5/T4.
Nederland/Antwerpen/Parijs/Bordeaux/Arcachon/Pyla sur Mer/Mimizan/Tarnos/Labenne/Bayonne/Saint Jean de Luz/San Sebastian/Bilbao(Bilboa)/Santander(waar een week later ETA bommetjes af gingen)/Porto/
Lisboa/Madrid+46graden

/dwars door de Pyreneen/Lourdes(tja, ik kwam er ook maar door)/Saint Jean de Luz/en dan weer richting NL. Wij proberen zo veel mogelijk 'wild'te kamperen, mede mogelijk gemaakt door onze mechelse herder
Een prachtige reis met als doel in Lissabon aan te komen en iets langer te verblijven, gaaf met je busje door smalle straatjes van deze stad door de crossen. Je ouweheer gaat een mooie reis tegemoet, alleen begrijp ik het tijdstip niet zo(portugal +15/17graden)
Is het voor vakantie of een ander klusje? Toch veel plezier gewenst!
Groeten,
Luuk