Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

FF voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vw_s
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 apr 2009, 19:04
Locatie: Bilzen (B)
Contacteer:

FF voorstellen

Bericht door vw_s »

Hallo wjw'ers,

Ik ben Serge en heb een week geleden mijn eerste T4 gekocht :yes Het is een 2.5tdi 75kw DC uit 1998 met welgeteld 96000 km op de teller!
Wij zijn altijd al Volkswagen rijders geweest, zij het enkel aircooled. We hebben inmiddels een kever of 5 gehad en hebben nu nog een kever uit 1969 en een T2b bus uit 1973. De laatste hebben we als campertje ingericht en daar overnachten we in op de luchtgekoelde VW meetings.
De T4 hebben we aangeschaft om een betrouwbare daily driver te hebben :driveT4 . Tevens moet ik wekelijks voor het werk naar Duitsland, dus een fijne Autobahn cruiser met behoorlijk wat laadvermogen moest het wel worden. Aangezien een T5 buiten ons budget viel, is het een T4 geworden.
Ik heb tot nu toe aardig wat nuttige info gevonden op dit forum en zal ook mijn vragen en opmerkingen gaan posten :goodidea

Groeten,
Serge.
vw_s
2.5tdi ACV 2000
Op zoek naar een 2e...
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1291
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Re: FF voorstellen

Bericht door heartbeat »

welkom echte vw liefhebber we hopen dat je ook met de t4 of evt met die mooie anders bus eens op onze meetings komt zie ook volkel volgende week een echte aanrader
Rob & Lize
Gebruikersavatar
vw_s
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 apr 2009, 19:04
Locatie: Bilzen (B)
Contacteer:

Re: FF voorstellen

Bericht door vw_s »

Back in tha game :toppie
Na onze vorige T4 met motorschade verkocht te hebben in 2013 en een jaartje Mistu L400 gereden te hebben, hebben we dan nu eindelijk weer een T4! Wat voelt zo'n L400 dan ineens fragile ...
Dit keer een 2.5tdi LWB dubbel cabine uit 2000. Is nog wat werk aan dus zal tzt nog wat vragen afvuren op het :wjw forum.
2.5tdi ACV 2000
Op zoek naar een 2e...
Plaats reactie