buiten het feit dat ik de T5 er erg oudbollig en lomp vind uitzien , zijn er technisch veel
meer problemen, lees waterpompen , oliekoelers wat regelmatig lekt en al na 90.000 km verv. dient te worden.
we hebben div. T4 rijden b.jr. 2002 met km standen nu van meer dan 400.000 en met.....................de 1e waterpomp
erop nog ! absoluut geen kosten 1x per jr. nw olie erin en apk en rijden maar weer.
totaal geen olie verbruik op 30.000 km zelfs. praat over de 2500 5 cijl 88 pk gechipt naar 115 pk.
met de gechipte 88 pk naar 115 pk trekt de T4 met zn gewicht van slechts 1700 kg veel sneller op

als de veel zwaardere t5 130 pk ook nog eens.

verbruik t4 gemiddeld 1 op 13,5 zo zuinig rijdt een T5 ook niet, je gaat echt met alles achteruit als je naar een t5 gaat.
we w8 met smart de T5 facelift af die sept 2009 gaat komen met z'n nw. 2.0ltr. twin turbo van 200pk en totaal nw. ontworpen automaat, want het wordt hoog tijd voor inruil,

als het weer nix is kopen we misschien 2 nw hyunday's H300 170pk met aut. die kosten 22.000 euro met 3 jr. garantie erop.
maar mn voorkeur gaat naar vw !
