. . . . .
![fun :ikrij](./images/smilies/ikrij.gif)
okee . . . dat is nuttige informatie.
Mijn bus heeft nu dik 270000 er op staan en is van eind 95 dus theoretisch zou het mogelijk kunnen zijn dat dit het is.
Misschien is het wel wijs om het preventief te vervangen zit ik zo te denken. Misschien scheelt het een hoop ellende op voorhand.
Ik heb wel een stuk vanavond gereden en wat schetst mijn verbazing . . . . . . de motor is weer gewoon uit te krijgen
![fun :knipoog](./images/smilies/knipoog.gif)
schiet mij maar in een condoom, ik begrijp er niets meer van
Eén van jou opties is ook vuil in het stop gedeelte van de pomp . . . . misschien is het wel losgekomen door het vervangen van het filter, of de luchtbellen met het ontluchten hebben iets verplaatst of los geweekt
![nuts :nuts](./images/smilies/nuts.gif)
wie zal het zeggen.
Wat me nu opvalt is dat de motor met het omdraaien van de sleutel veel abrubter dan voorheen stopt . . .
Ik heb ook nog even voor de zekerheid dieselreiniger in de tank er bij gegooid . . . . je weet maar nooit !
Nou . . . . . . ik houd mijn hart vast maar we zien het wel. Als het el gedeelte van het contactslot en misschien de stopinrichting op de pomp redelijk te doen zijn vervang ik het wel preventief.
André
![fun :werkaanT4](./images/smilies/t4workinprogress.gif)