heb een tijd geleden gevraagd of een sportstuur uit een polo van 1996 in de T4 van 1992 past, deze pastte dus inderdaad niet,.. nu het volgende...
wie weet toevallig of de stuurpen van een VW POLO uit begin jaren 80 dezelfde zou kunnen zijn als de stuurpen die gebruikt werd in de eerste T4'en (van 92). Ik had nog een naaf van een sportstuur liggen en die lijkt gewoon erop te passen. Heb alleen tussen onderkant naaf en begin dashbord, waar de knipperhendels zitten nog een cm ruimte over...
Heb een kleine testrit van 2km gemaakt, en stuur prima en stevig.
Zou ik veilig zitten?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
sportstuur vervolg
- F. de Boer
- Berichten: 311
- Lid geworden op: 07 okt 2007, 21:18
- Locatie: Akkrum
Re: sportstuur vervolg
Als alles goed vast zit gebeurd er niks.
En als je geen airbag hebt , klap je altijd met je kop op het stuur denk ik.
En als je geen airbag hebt , klap je altijd met je kop op het stuur denk ik.
T4 2.5TDI 102pk lange uitvoering 1999 dubb.cab. 1e eigenaar :)
Re: sportstuur vervolg
haha die is goed,.. het zit in ieder geval vast...
dank je.
en dan nog even.. wielsteek van T4 uit 1992....... 5/100?? of 5x112??
dank je.
en dan nog even.. wielsteek van T4 uit 1992....... 5/100?? of 5x112??
Re: sportstuur vervolg
Alle t4...5 x 112...maar,doet je claxon het nu wel??
grtz.Harry
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Re: sportstuur vervolg
dank je!
JA, het messing(?) plaatje dat contact moet maken heb ik voorzichting omhoog gebogen en dat raakt nu net de contactring van het stuur. je snapt precies hoe het eruit ziet wat ik bedoelde, dank je.
JA, het messing(?) plaatje dat contact moet maken heb ik voorzichting omhoog gebogen en dat raakt nu net de contactring van het stuur. je snapt precies hoe het eruit ziet wat ik bedoelde, dank je.