Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
knipperen gloeibougielampje
knipperen gloeibougielampje
Ik zie vandaag onder het rijden een knipperend gloeibougielampje, ook na stoppen en herstarten gaat na een minuut of 5 het lampje weer knipperen.
Wie weet wat de oorzaak kan zijn, en kan ik het zelf resetten? Pimmie
Wie weet wat de oorzaak kan zijn, en kan ik het zelf resetten? Pimmie
Keep your shiny side up!
- Multivan Generation
- Berichten: 33913
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Goede kans dat het je (rem)lichten achter zijn.
Toen ik parkeersensoren inbouwde in mijn T4, heb ik de bolletjes uit de houder gehaald, om meer werkrtuimte te creëeren. De bedrading van de achterlicht unit is namelijk nogal kort.
Uiteraard alles getest, zonder bolletjes, en ook toen viel mij dat knipperende voorgloeilampje op.
Ik had geen idee wat daar de oorzaak van kon zijn, en begon al het ergste te vrezen.
Toen ik de boel weer in elkaar had gezet, bleek alles toch goed te werken, en na het starten van de auto, hield ook het knipperen van de voorgloeilap op.
Let wel: Tijdens het testen, en ook de terugplaatsing van de bolletjes, bleef de auto op contact staan. Kennelijk is dus een reset nodig door het contact uit te zetten.
Mvg,
Eric
Toen ik parkeersensoren inbouwde in mijn T4, heb ik de bolletjes uit de houder gehaald, om meer werkrtuimte te creëeren. De bedrading van de achterlicht unit is namelijk nogal kort.
Uiteraard alles getest, zonder bolletjes, en ook toen viel mij dat knipperende voorgloeilampje op.
Ik had geen idee wat daar de oorzaak van kon zijn, en begon al het ergste te vrezen.
Toen ik de boel weer in elkaar had gezet, bleek alles toch goed te werken, en na het starten van de auto, hield ook het knipperen van de voorgloeilap op.
Let wel: Tijdens het testen, en ook de terugplaatsing van de bolletjes, bleef de auto op contact staan. Kennelijk is dus een reset nodig door het contact uit te zetten.
Mvg,
Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust Niet
Maar Roest Rust Niet
Als je jezelf de ECU wilt resetten, zo vaak als je maar wilt. Dan heb ik nog een VAG interface te koop.
Met USB aansluiting, aan te sluiten op PC en Laptop met Windows. Maak van je PC een diagnose station, gelijkwaardig aan wat de dealer gebruikt.
Inclusief VAG-COM 311 (engels) en drivers op CD rom.
Prijs 70 euro inclusief aangetekend verzenden.
(niet de goedkoopste, wel en erg goede interface!).
Groet,
T4Dick.
Met USB aansluiting, aan te sluiten op PC en Laptop met Windows. Maak van je PC een diagnose station, gelijkwaardig aan wat de dealer gebruikt.
Inclusief VAG-COM 311 (engels) en drivers op CD rom.
Prijs 70 euro inclusief aangetekend verzenden.
(niet de goedkoopste, wel en erg goede interface!).
Groet,
T4Dick.
- Multivan Generation
- Berichten: 33913
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
@ Paul 102:
heb je een 88 pk?
zo ja dan zit die sensor op de 3de verstuiver, ik was 333,66 kwijt voor het vervangen (ruildeel, geen coulance)
Komt eigenlijk alleen op een 88 pk voor.
En ja, complete verstuiver vervangen...
Bij een 102 pk zit die sensor op de 4de verstuiver dacht ik..
Doe er je voordeel mee..
heb je een 88 pk?
zo ja dan zit die sensor op de 3de verstuiver, ik was 333,66 kwijt voor het vervangen (ruildeel, geen coulance)
Komt eigenlijk alleen op een 88 pk voor.
En ja, complete verstuiver vervangen...
Bij een 102 pk zit die sensor op de 4de verstuiver dacht ik..
Doe er je voordeel mee..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...