Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Een andere T5, maar????

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lammert & Fenn@
Berichten: 398
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:22
Locatie: Buunermond

Een andere T5, maar????

Bericht door Lammert & Fenn@ »

Na een poosje rond geneusd te hebben zijn we bij een LEUKE T5 terecht gekomen. http://link.marktplaats.nl/291625243" onclick="window.open(this.href);return false;.

Nu gaan we kijken maar waar moeten we op letten, ben zo`n bestuurster die de sleutel om draait en verwacht dat ze kan rijden. En anders heel snel met haar mobiel is :bifun

Staat er in de advertentie: gb 2,5 96kw TDI dc 300/2800 en wat houd dit allemaal in, 2,5 staat voor inhoud?? dc=dubbel cabine, TDI maar welke kleur I?? en 96kw= 130pk Maar wat dan die gb en 300/2800 inhoud??

Ook willen we graag achterop een ruitenwisser maar daar wordt bij de VW-dealer nog al moeilijk overgedaan en €600,00 minimaal???? Nou parkeer ik altijd achteruit in en vindt het dan aangenaam dat de ruit schoon is, zowiezo onder het rijden ook natuurlijk.
Lampjes onder in de bumper het zelfde verhaal, kan wel maar wordt moeilijk, aparte schakelaar en zekers + €300,00.

Nou wel spannend ben eingelijk nog zo wijs met "het gele gevaar" :driveT4 maar die laat mij iets te vaak bellen de laatste tijd. Manlief is er HELEMAAL :muur klaar mee. En een relatie breuk om de bus, neeeee echt niet :love .Heb al een paar keer mijn zin gehad €3000,00 en `t houd eens op he.

Grtzzz Fenn@
Geniet van de mooie dingen, dat zijn er genoeg. Als je ze maar wilt zien.
Gebruikersavatar
BigRuud
Berichten: 486
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:49
Locatie: Fryslan

Re: Een andere T5, maar????

Bericht door BigRuud »

300 is wielbasis, dus korte uitvoering (verlengde is 340 cm) 2800 is het totaal toelaatbaar gewicht incl belading. Hij weegt 1980 k.g en je mag 820 k.g laden. d.c is dubbel cabine, tdi is met rode TDI. 2,5 is inderdaad de motorinhoud.

:toppie :toppie :toppie :toppie :toppie :toppie :toppie :toppie :toppie :toppie :toppie :toppie :toppie :toppie :toppie
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
Gebruikersavatar
Lammert & Fenn@
Berichten: 398
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:22
Locatie: Buunermond

Re: Een andere T5, maar????

Bericht door Lammert & Fenn@ »

Hoi Big Ruud,

Thanks voor je info. Erg duidelijk nu voor mij. En zo snel :klappen

Groeten Fenna
Geniet van de mooie dingen, dat zijn er genoeg. Als je ze maar wilt zien.
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Een andere T5, maar????

Bericht door heemskerk »

Lammert & Fenn@ schreef:Hoi Big Ruud,

Thanks voor je info. Erg duidelijk nu voor mij. En zo snel :klappen

Groeten Fenna
Ja Ruudje is snel hoor, sneller dan thinner kan verdampen..... :ie :ie
Plaats reactie