Hallo,
Ik heb de volgende vraag:
De ruitenwisser interval stopt regelmatig niet meer bij het nulpunt. Ik heb de regelrelais nr. 99 al reed vervangen, echter geen resultaat.
Kunnen jullie mij vertellen waar het aan kan liggen.
Dank.
Gr. King
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Interval
- GerJol 716
Re: Interval
Mogelijk heb je last van stof in de hendel van de ruitenwissers, dus slecht kontakt.
Gerard
Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

beetje contact spray wildt vaak al helpen :) was bij mij ex bus uit 93 ook het geval
- Multivan Generation
- Contacteer:
hallo,
schiet hij door op de ruit?
Of stopt hij te vroeg?
schiet hij door op de ruit?
Of stopt hij te vroeg?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Beste Multivan Generation,
De ruitenwissers schieten door op de ruit.
Gr. Mark
De ruitenwissers schieten door op de ruit.
Gr. Mark
- Multivan Generation
- Contacteer:
en wat gebeurt er als je het ruitenwisser asje, een plaatsje verder naar boven monteert op het asje?
Ik bedoel, het kan aan de buitenkant van de auto zitten door een externe factor, zoals ruit, ruitenwisser rubber, ruitenwisser arm een beetje uitgelubberd door het asje.
Maar het kan ook aan de binnenzijde zitten, door een kabel die slechter wordt, of de ruitenwisserhendel die door veel gebruik aan vervanging toe raakt.
Hetgeen aan de buitenkant zit, kun je nog zelf wat aan testen.
Aan de binnenkant kost het meteen geld..
Ik bedoel, het kan aan de buitenkant van de auto zitten door een externe factor, zoals ruit, ruitenwisser rubber, ruitenwisser arm een beetje uitgelubberd door het asje.
Maar het kan ook aan de binnenzijde zitten, door een kabel die slechter wordt, of de ruitenwisserhendel die door veel gebruik aan vervanging toe raakt.
Hetgeen aan de buitenkant zit, kun je nog zelf wat aan testen.
Aan de binnenkant kost het meteen geld..

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...