Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
bixenon
bixenon
Kom ik vanmorgen uit bed , laat ik de hond uit en tot mijn verbazing branden mijn lampen.
Sleutel gepakt heb ik ze niet aan laten staan, zijn dus spontaan aan gegaan.
Zou dit met de vorst te maken hebben, misschien wat vocht of zo heb deze week nog wel de auto gewassen.
Rolf 768
Sleutel gepakt heb ik ze niet aan laten staan, zijn dus spontaan aan gegaan.
Zou dit met de vorst te maken hebben, misschien wat vocht of zo heb deze week nog wel de auto gewassen.
Rolf 768
- Roger B. (11)61
Re: bixenon
die bi-xenons krijgen hun spanning toch alleen van de originele koplampstekkers, toch?
dan moet je auto toch spanning op de stekker gezet hebben, dus toch iets in je schakelaar van het licht denk ik dan of je relais en/of stuurkolomschakelaar (als groot licht brandde) hoedanook niet iets waarvan je zou verwachten dat wassen van (ik neem aan de buitenkant) van de auto er effect op zal hebben.......
als er al vocht gezeten heeft kan vorst erg gekke dingen doen
dan moet je auto toch spanning op de stekker gezet hebben, dus toch iets in je schakelaar van het licht denk ik dan of je relais en/of stuurkolomschakelaar (als groot licht brandde) hoedanook niet iets waarvan je zou verwachten dat wassen van (ik neem aan de buitenkant) van de auto er effect op zal hebben.......
als er al vocht gezeten heeft kan vorst erg gekke dingen doen
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Roger ben door de wasstraat gegaan, toch raar zonet even stukje gereden en geen last .
Weer thuis bleef het weer branden en na 10min weer uit.
Weer thuis bleef het weer branden en na 10min weer uit.
- Roger B. (11)61
is het je groot of dim licht wat blijft branden?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
groot licht, ben weer even weg geweest en ja blijft wee branden.
-
Brandt je dashboardverlichting dan ook?
Zo ja,dan kan het ook aan je bedrading van je radio liggen.
De plus en de geschakelde plus kunnen contact maken.
Egbert
Zo ja,dan kan het ook aan je bedrading van je radio liggen.
De plus en de geschakelde plus kunnen contact maken.
Egbert
2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
2018 Hyundai Tucson diesel
Nee alleen mijn groot licht, verder niks ja het lampje groot licht.
Is wel een hele rare gewaarwording dat je licht blijft branden.
Denk dat ik maar even mijn gewone h4 er weer in zet.
Rolf 768
Is wel een hele rare gewaarwording dat je licht blijft branden.
Rolf 768
Er zit een storing in de bixenon, want ik heb nu mijn H4 er weer in en nu is het oke.
Misschien toch erug gevoelig voot vorst.
Rolf 768
Misschien toch erug gevoelig voot vorst.
Rolf 768
- Roger B. (11)61
zie eerste reactie van mij, waar haalt je bixenon dan de spanning vandaan, zit toch aangesloten op de koplampstekker ?
groot licht zal dan wel de sein-stand zijn en dan gok ik op stuurkolomschakelaar of het relais, relais is relatief eenvoudig te proberen, gewoon ff ander in prikken (een van die "53"relias in je zekering kast (zie ook dat topic over dat bruggetje waarmee je dim- en groot licht gelijk aan kunt zetten))
groot licht zal dan wel de sein-stand zijn en dan gok ik op stuurkolomschakelaar of het relais, relais is relatief eenvoudig te proberen, gewoon ff ander in prikken (een van die "53"relias in je zekering kast (zie ook dat topic over dat bruggetje waarmee je dim- en groot licht gelijk aan kunt zetten))
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
- Charles 1065
[quote="rolf768"]
]
Lijkt me handig denk dat je accu het al moeilijk genoeg heeft met deze temperaturen!
]
Lijkt me handig denk dat je accu het al moeilijk genoeg heeft met deze temperaturen!
- GerJol 716
Bij mij zit de Bi Xenon direct op de accu, met de voeding, alleen de inschakeling gebeurt nog via de originele lampstekker.
Het seinen met grootlicht is niets anders dan het bewegen van het omhulsel van de lamp.
Gerard
Het seinen met grootlicht is niets anders dan het bewegen van het omhulsel van de lamp.
Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan
Precies Gerard zo zit het bij mij ook, stroom rechts streeks van de accu, en inschakeling via de lampstekker.
- Multivan Generation
- Contacteer:
misschien blijft je richtingaanwijzer hendel een beetje hangen?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...