Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

heb ik weer

vragen over de T4
wim40
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 jan 2010, 15:24

Re: heb ik weer

Bericht door wim40 »

hoi gerard de transporter is aan de computer geweest bij de garage daar konden ze het uitlezen.
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Re: heb ik weer

Bericht door GerJol 716 »

Dat vindt ik zeer knap van die garage, dat ze met uitlezen, gloeibougies kunnen testen.
Heb ik zo mijn bedenkingen bij.
Maar goed hoofdzaak is dat je bus weer lekker start.

Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: heb ik weer

Bericht door Roger B. (11)61 »

ook ik heb hier mijn bedenkingen bij....

gloeibougies worden vanuit EEN dikke (rode)kabel gevoed, die kabel wordt in de kabelboom onder de inspuitpomp ongeveer vertakt naar 5 (zwarte) draadjes. Deze draadjes gaan (via een stekker die onder de inspuitpomp op een beugel zit met nog wat andere stekkers) naar de gloeibougies.

Het motomanagement KAN de gleoibougies niet PER STUK uitlezen en diagnostiseren, dus als ik zo vrij mag zijn waag ik het lariekoek te noemen als de garage verteld dat ze middels uitlezen bepaald hebben dat één gleoibougie stuk en 4 slecht waren....

Hoofdzaak is dat ie het weer goed doet en dat je niet te gek veel betalen moest....

Ben ik toch nog even benieuwd.... is je auto voorafgaand aan je startproblemen bij deze garage geweest voor onderhoud en/of reparatie (en waarvoor dan)?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
wim40
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 jan 2010, 15:24

Re: heb ik weer

Bericht door wim40 »

ik heb er zelf ook niet zoveel verstand van . dus ze kunnen mij alles wijs maken :groteogen ik heb de bus bij van den brug gehad is een vw dealer.dit was de eerst keer dat ik daar ben geweest ik heb heb de t4 daar ook niet vandaan.
het is wat je zegt ik kan weer rijden. :ikrij .ben wel 265 euro lichter geworden.
weten jullie waar ik de t4 in vervolg kan repareren ik woon zelf in surhuisterveen.
Plaats reactie