Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Stuiterend optrekken T4
Stuiterend optrekken T4
Hallo,
Al een tijdje stuitert af ent oe bij het wegrijden in de eerste versnelling het motorblok. Vandaag begon de hele handel ook hevig te schudden bij het overschakelen van eerste naar tweede versnelling.
Het is een Transporter T4 2.4D uit 1997.
Iemand een idee wat het kan zijn? Koppeling? Motorsteun?
Alvast dank!
Groet,
Al een tijdje stuitert af ent oe bij het wegrijden in de eerste versnelling het motorblok. Vandaag begon de hele handel ook hevig te schudden bij het overschakelen van eerste naar tweede versnelling.
Het is een Transporter T4 2.4D uit 1997.
Iemand een idee wat het kan zijn? Koppeling? Motorsteun?
Alvast dank!
Groet,
-
hallo wij hadden het zelfde met het optrekken ,we hebben er ongeveer een
halfjaar zo mee gereden het werd steeds erger met terug schakelen naar de 2 begon die ook te trillen onder het pedaal
koppelingsplaten en drukgoep met het drukgroeplager en druklagerhefboom zijn vervangen
kosten 602,90 incl btw bij een vakgarage bij ons in de buurt
halfjaar zo mee gereden het werd steeds erger met terug schakelen naar de 2 begon die ook te trillen onder het pedaal
koppelingsplaten en drukgoep met het drukgroeplager en druklagerhefboom zijn vervangen
kosten 602,90 incl btw bij een vakgarage bij ons in de buurt
[quote="danielle"]hallo wij hadden het zelfde met het optrekken ,we hebben er ongeveer een
kosten 602,90 incl btw bij een vakgarage bij ons in de buurt[
ik weet niet wat me overkomt zo mooi schakeld hij nu
kosten 602,90 incl btw bij een vakgarage bij ons in de buurt[
ik weet niet wat me overkomt zo mooi schakeld hij nu