Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Er is weer een bussie
Re: Er is weer een bussie
Eerst paasvee!!! Woensdag dus....
En mooi bussie!!! Veel plezier dermee!!
mvg Rick
mvg Rick
- GerJol 716
Gefeliciteerd Johan met je aanwinst.
Veel plezier met deze bus, en hopelijk wordt ie je helemaal naar de zin.
Gerard

Veel plezier met deze bus, en hopelijk wordt ie je helemaal naar de zin.

Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Ik schrijf mij weer in voor een halve pot koffie ( ben aan het afkikken )Peter 887 schreef:11 Juli is er in Schagen weer een keverdag,
en hebben we weer koffie, en koek.
Dan zit jij net een dag op de camping,
dus komt het dit jaar voor jou dubbel goed uit
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
- Peter 887
Ja, eerst Paasvee.rick_k schreef:Eerst paasvee!!! Woensdag dus....
mvg Rick
Elk jaar voor mij een reunie met m'n oude stapmaten, en andere vrienden, en kennissen.
Wij zitten wel weer achterin Igesz een lekker biertje te happen.
Ik kan gelukkig kruipend naar huis als het moet.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.
El groeto uit Sjikago
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.
El groeto uit Sjikago
- Ron---63---
Hoi Johan,
Je hebt weer een hele nette T4 weten te scoren man !!
Ziet er werkelijk goed uit
Heel veel geluk ermee, maar dat zal zekersssss lukken
Ron63
Ziet er werkelijk goed uit

Heel veel geluk ermee, maar dat zal zekersssss lukken

Ron63
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV
Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA
Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
- Charles 1065
Helemaal Toppie Johan!! Mooie bus met een superkleur!!
Rijden in zon machine voeld (bijna) net zo als goede sex :zodenkikerookover
Maak hem lekker na je zin en veel veilige kilometers, gaan we weer zwaaien
Groet Charles
Rijden in zon machine voeld (bijna) net zo als goede sex :zodenkikerookover
Maak hem lekker na je zin en veel veilige kilometers, gaan we weer zwaaien

Groet Charles
- Ron---63---
Je bus nog niet verkocht Charles ??
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV
Hey Ron, De vorige zag er wel aardig uit, maar niet in het donker bij een lantaarnpaal in de buurt of het zonnetje er verkeerd op. Dat waren 3 kleuren rood. En ik heb er ook genoeg ellende mee gehad toen de 2.4 nog onder de kap lag. Gelukkig ben ik daarna met de 2.5 onder de kap nooit in een fuik beland van belastingdienst, Politie en Douane die hier in de grensstreek nog wel eens gehouden wordt. De laatste was afgelopen jaar november. Echt alles checken ze dan. Wanneer ik daar met mijn n2.4 geregistreerd bussie in was gekomen was ik goed nat geweest.Ron---63--- schreef:Hoi Johan,
Ron63
Maar met deze hopen we echt meer geluk te hebben. Het gevoel is goed en ik hoop hem woensdag of donderdag op te kunnen halen.
@ Gerard, Dank je. Dat plezier heb ik nu al wanneer ik de foto's bekijk. Dan heb ik eigenlijk zoiets van Knijp me effe
@ Charles, We komen elkaar vast nog wel tegen dan zie je 'm wel. Garage Mulder heeft nog een poging gedaan om een slachtoffer te vinden voor mijn Galaxy, maar helaas zonder resultaat. Zelf wilde hij hem ook niet hebben aangezien er bijna 300.000 km op de teller stond van deze 145 pk beznineslurper.
Nog een paar nachtjes slapen, an dan mag ik ook weer aan het vertrouwde stuur van een T4 zitten.

Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Johan, wat gaaf dat je weer een bus hebt aangeschaft. Op de foto's is duidelijk te zien dat het om een net exemplaar gaat. Ik wens je er veel plezier mee!
Ga je tijdens "het naar je zin maken van je bus" ook weer het een en ander op je webside plaatsen? Kan me herinneren dat je dat ook deed met je vorige. Altijd leuk om te lezen hoe mensen fanatiek zijn met "mooi maken" en dit beschrijven op hun webside
Tjooooooooowwww
en natuurlijk genieten van iedere kilometer!!!!!!!!!

Ga je tijdens "het naar je zin maken van je bus" ook weer het een en ander op je webside plaatsen? Kan me herinneren dat je dat ook deed met je vorige. Altijd leuk om te lezen hoe mensen fanatiek zijn met "mooi maken" en dit beschrijven op hun webside

Tjooooooooowwww

vr.gr. Gaas, voorheen T4 1096, nu.......
-
Moet ik mij nu ook zorgen maken?Johan191 schreef: Gelukkig ben ik daarna met de 2.5 onder de kap nooit in een fuik beland van belastingdienst, Politie en Douane die hier in de grensstreek nog wel eens gehouden wordt. De laatste was afgelopen jaar november. Echt alles checken ze dan. Wanneer ik daar met mijn n2.4 geregistreerd bussie in was gekomen was ik goed nat geweest.
Egbert
2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
2018 Hyundai Tucson diesel
Hey Johan, welkom 'helemaal terug'
mooie wagen die je gevonden hebt! Dat je er maar veel en veilige km's in mag rijden, veel plezier spreekt vanzelf natuurlijk
Is die garage Mulder trouwens die in Brummen? Die 'doen' ook onze auto's!

Is die garage Mulder trouwens die in Brummen? Die 'doen' ook onze auto's!

1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Egbert, daar zijn al verschillende topics over geweest. Maar dat weet je zelf ook wel. Je vermogenstoename na de ombouw is niet toegestaan zonder het vast te leggen op je papieren. Zonder keuring blijf je een risico houden dat je de pineut bent in dit soort controles. Ik ben er nooit bang voor geweest dat ik in zo'n controle zou komen, totdat ze er ineens stonden. Ik was op dat moment echt blij dat ik in een andere auto reed. Ander risico is hoe wordt er omgegaan bij een aanrijding (zou het dan ontdekt worden) ben je dan ook de pineut. Dat blijven vraagtekens waar je mee rond blijft lopen wanneer je 2.5 niet officieel een 2.5 TDI is. En ik denk dat het bij verkoop ook nog wel flink wat uitmaakt. Officieel kun je hem namelijk niet verkopen als een 2.5 TDI. Daar ben ik zelf ook mee op de koffie gekomen toen ik onze rooie weg deed. Het heeft mij flink wat centjes gekost (de ombouw) en daar heb ik bij verkoop niets of heel weinig van terug gezien. Dat zal mij nooit weer gebeuren.Egbert&Manon schreef:Moet ik mij nu ook zorgen maken?Johan191 schreef: Gelukkig ben ik daarna met de 2.5 onder de kap nooit in een fuik beland van belastingdienst, Politie en Douane die hier in de grensstreek nog wel eens gehouden wordt. De laatste was afgelopen jaar november. Echt alles checken ze dan. Wanneer ik daar met mijn n2.4 geregistreerd bussie in was gekomen was ik goed nat geweest.
Egbert
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
- Roger B. (11)61
Mooi dat je weer terug bent in de familie Johan
mooie bus in de perfecte kleur
wel straks als je de bus hebt even je onderschrift aanpassen he!

Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Ga ik zeker aanpassen Roger. Maar ik geloof het nog niet eerder dan dat hij hier op de oprit staat. Gek héRoger B. (11)61 schreef:Mooi dat je weer terug bent in de familie Johanmooie bus in de perfecte kleur
![]()

- Charles 1065
Neen bus nog niet verkocht, maar ben er ook zeer aan verknocht!Ron---63--- schreef:Je bus nog niet verkocht Charles ??