Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Camper T4 verlagen

vragen over de T4
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Camper T4 verlagen

Bericht door René »

Ik rij al jaren rond met grijze multivan veren origineel VW. Gaat perfect zelf met zware caravan erachter.

Hoveel verlaagd?
Afbeelding
Gebruikersavatar
predikant
Berichten: 205
Lid geworden op: 13 okt 2007, 18:15

Re: Camper T4 verlagen

Bericht door predikant »

Is dit wat?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %26otn%3D2" onclick="window.open(this.href);return false;

T4 4 ever, Christ 4 Eternity
Gebruikersavatar
cossie
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jul 2009, 16:26
Locatie: Amsterdam

Re: Camper T4 verlagen

Bericht door cossie »

Nee hoor, heb geen beperkingen buiten het ontbreken van het juiste gereedschap en de handigheid om het zelf te doen. Ik denk overigens dat ik mijn campertje maar niet ga verlagen. Ben nu tevreden met het comfortabele rijgedrag en weet bijna zeker dat het stuggere "veer gedrag" vraagtekens bij me op gaat roepen.

Ik ga alle goede raadgevingen nog eens doorlopen waarna ik de knoop definitief kan door hakken.

groetjes Frank
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10830
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: Camper T4 verlagen

Bericht door Pascal-141 »

cossie schreef:Nee hoor, heb geen beperkingen buiten het ontbreken van het juiste gereedschap en de handigheid om het zelf te doen. Ik denk overigens dat ik mijn campertje maar niet ga verlagen. Ben nu tevreden met het comfortabele rijgedrag en weet bijna zeker dat het stuggere "veer gedrag" vraagtekens bij me op gaat roepen.

Ik ga alle goede raadgevingen nog eens doorlopen waarna ik de knoop definitief kan door hakken.

groetjes Frank
Mijn California is ongeveer 6a7cm verlaagd (vrij veel dus voor een camper) , je mag altijd eens een ritje meerijden ,dan voel je hoe dat rijd en aanvoelt . :knipoog
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Plaats reactie