Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T4 camper verzekering
-
T4 camper verzekering
Hallo,
Wie heeft een goede tip voor een goedkopen all risk verzekering voor een t4 camper?
Liefst wel een verzekering die niet moeilijk doet over heel het jaar rijden.
Hoor graag.
mvg Henri
Wie heeft een goede tip voor een goedkopen all risk verzekering voor een t4 camper?
Liefst wel een verzekering die niet moeilijk doet over heel het jaar rijden.
Hoor graag.
mvg Henri
-
Re: T4 camper verzekering
Even de zoekfunctie gebruikt.............tatatatatatarata
viewtopic.php?f=2&t=25340&hilit=camper+ ... ng#p153909" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoiets?
Egbert
viewtopic.php?f=2&t=25340&hilit=camper+ ... ng#p153909" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoiets?
Egbert
2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
-
Ja dat is erg mooi.
Ik heb een t4 niet af fabriek en zit ook op -1 schade jaren.
Bij de Europesche gaan we nu 61,00 euro per/maand betalen.En moet ik een inspectie rapport laten maken, omdat de camper niet affabriek is.170 euro??
Iemand nog goed advies?
groeten Henri
Ik heb een t4 niet af fabriek en zit ook op -1 schade jaren.
Bij de Europesche gaan we nu 61,00 euro per/maand betalen.En moet ik een inspectie rapport laten maken, omdat de camper niet affabriek is.170 euro??
Iemand nog goed advies?
groeten Henri
Ik heb hem via een tussenbureau ook bij de europeesche verzekert. (iig daar hadden ze de premie berekend)
Mijn t4 camper is ook niet fabrieksaf camper, maar niks over gehoord. Die vraag stond op mijn aanvraagformulier, maar heb NEE ingevuld en bij ombouwbedrijf 'onbekend'.
Met inzittenden en rechtsbijstand 26 euro pm. Ben 25 jaar en heb 4 schadevrije jaren.
ANWB heeft ook kampeerautoverzekeringen. Die namen alleen mijn schadevrije jaren niet over omdat ik die heb opgebouwd met een motor...
Maar daar was het ongeveer even duur.
Mijn t4 camper is ook niet fabrieksaf camper, maar niks over gehoord. Die vraag stond op mijn aanvraagformulier, maar heb NEE ingevuld en bij ombouwbedrijf 'onbekend'.
Met inzittenden en rechtsbijstand 26 euro pm. Ben 25 jaar en heb 4 schadevrije jaren.
ANWB heeft ook kampeerautoverzekeringen. Die namen alleen mijn schadevrije jaren niet over omdat ik die heb opgebouwd met een motor...

Maar daar was het ongeveer even duur.
-
Kijk eens op http://www.nkc.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Daar hebben wij onze T4 en nu T5 verzekerd.
- Roger B. (11)61
en 61 euro per maand met -1 schadevrije jaren voor all-risk vind je teveel???henrihendriksen schreef: en zit ook op -1 schade jaren.
Bij de Europesche gaan we nu 61,00 euro per/maand betalen..groeten Henri
ik zit met 11 schadevrije jaren en beperkt casco op 80 per maand.......(11 jaren is hier maar 45% noclaimkorting)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
-
Ik dacht dat jij een "ongelukje" had met je MX5?Roger B. (11)61 schreef:ik zit met 11 schadevrije jaren en beperkt casco op 80 per maand.......(11 jaren is hier maar 45% noclaimkorting)
2015 Iveco Daily 50C15
- Roger B. (11)61
ja, en die is ook allrisk verzekerd en daar is de premie wel aangepast.... in mijn voordeel vind ik.... premie van 112 naar 89 per maand en eigen risico van 300 naar 750...... blijkbaar scheelt dat extra e.r. heel veel in de premie...
maar op de verzekering die de T4 heeft staat nu 11 jaar schadevrij
maar op de verzekering die de T4 heeft staat nu 11 jaar schadevrij
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Beste verzekeringszoeker,
ik heb een all risk bij Centraal beheer die niet moeilijk doet over dagelijks gebruik van een zelfbouw kampeerauto.
Heb eerder een keer een verzekering via tussenpersoon afgesproken die naar later bleek alleen voor recreatief gebruik was!
Adriaan
ik heb een all risk bij Centraal beheer die niet moeilijk doet over dagelijks gebruik van een zelfbouw kampeerauto.
Heb eerder een keer een verzekering via tussenpersoon afgesproken die naar later bleek alleen voor recreatief gebruik was!
Adriaan
-
heb ik ook, voor een fabrieks westfalia dan. is de enige die ik kon vinden en geen buitensporige eisen in het pakket had.adriaanT4 schreef:Beste verzekeringszoeker,
Adriaan