Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

LMM en mijn zelfhelende bus....

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
de Masseur
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 jan 2007, 14:17

LMM en mijn zelfhelende bus....

Bericht door de Masseur »

goedenmiddag! na lange tijd weer eens op het forum. kijk natuurlijk elke dag - maar had tot nu toe niets te melden.
NU komt het....

1,5 jaar geleden had mijn bus een probleem met de sensor bij de verstuiver - VANZELF weggegaan!! toen 1 keer uit laten lezen en resetten. daarnaa kwam het weer terug. voorgleoilampje bleef knipperen en motor weleens haperen. na 1 week - WEG ! en nooit meer teruggekoemen!

vorige week donderdag naar Frankfurt - met de nwe sleurhut = 1300kg. met mijn 88pk tdi - lekker rijden dus. de bulten richting Frankfurt waren mij nog nooit opgevallen - DEZE KEER WEL!! moest zelfs af en toe terug in de 3e versnelling. de 40 tonners scheurden langs ons heen - BERGOP!
vond het niet vreemd - ik had hiervoor een caravannetje van nog geen 500kg - dus ik dacht nou de nwe is gewoon erg zwaar....is ook zo

ik had 2 dagen cursus op de Duitse Beurs en moest elke dag 6km naar het treinstation karren. mij viel op dat de T4 helemaal NIET optrok. net als jaren terug toen de LMM kapot was......in het weekeinde op internet gezocht naar een VW garage dicht bij de camping. in Darmstadt dus - HEB NOG NOOIT ZOVEEL t4s en nwe T5 gezien!! en goedkoooooop daar....
0730 in de ochtend - knorrige duitser achter de onderdelen balie - hij balen omdat ie moet werken - duitsland is morgen vrij en hij had dus GEEN lang weekend!
ik uitleggen wat ik nodig heb - hij zoeken - nee, die heb ik niet in huis - vanmiddag laat is ie er.....
heb er dus niets aan - medewerking om tot een snellere oplossing te komen - NO WAY - ik denk bij mezelf - stik er maar in - ik rij gewoon zo naar huis.
lichtelijk boos - ik trap het gas even in om te kijken of ie het misschien wel doet - en JA HOOR - trekt als vanouds!! NIETS aan de hand - heerlijk met de sleurhut terug naar NL. gaat niet echt harder dan 90-95 - bergop kon ik altijd mee in de 4e versnelling zonder de T4 uit te knijpen. alles OK dus...

jullie zien - de T4 heeft zich weer ZELF hersteld..........

toch gaat ie overmorgen naar de garage - had al afspraak voor kleine beurt....

groetjes

Andreas 251
een echte Oostenrijker
zeilgek zonder boot
T4 gek MET T4
Mountainbikegek met fiets
skileraar en alles wat met buitensport te maken heeft
Gebruikersavatar
Niels949
Berichten: 425
Lid geworden op: 13 jan 2007, 10:47
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Niels949 »

Zo te zien rijd jij een echte wonderbus... :jumpklap
maar goed, dat zijn eigenlijk alle T4 busjes.... :lach

Groeten,

Niels949
T4 102 PK uit 2003
Gebruikersavatar
Franck846
Berichten: 1517
Lid geworden op: 15 jan 2007, 17:30
Locatie: Oosthuizen
Contacteer:

Bericht door Franck846 »

Kan je niet via het forum een helende,instralende bericht plaatsen voor alle T4 en 5 en?? :lach :lach :lach
Gebruikersavatar
keescv
Berichten: 472
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:50
Locatie: anna paulowna

Bericht door keescv »

aha dat heb ik ook gehad ,maar nadat ik mijn lmm en het snoer wat daar aanzit vast heb gezet met zo'n tyrip was het voorgoed weg.

bleek dus dat de lmm niet goed contact maakte met het stekkerblokje wat er op zit.
Plaats reactie