Vorige week onderweg
![fun :driveT4](./images/smilies/t4_driving.gif)
![neutral :ie](./images/smilies/ie.gif)
De auto is op transport naar de garage
![fun :werkaanT4](./images/smilies/t4workinprogress.gif)
Nu is de distributieriem vervangen en alles is opnieuw afgesteld,brandstofpomp is echter nog niet vervangen wegens de hoge kosten.
De auto rijdt weer maar maar ik heb nu een tik in m,n motor die ik niet vertrouw
![nuts :nuts](./images/smilies/nuts.gif)
Tevens maakt m,n stuur een jenkend geluid als ik m,n stuur draai
![fun :muur](./images/smilies/muur.gif)
Nu is het peil van de stuurbekrachtigingsvloeistof laag en ontstaan er minuscule belletjes in het reservoir als de motor heeft gedraaid.
Op dit forum heb ik gezien dat er ook een probleem kan ontstaan met de stuurbekrachtegingspomp bij het monteren van de distributieriem als de multisnaar niet losgehaald is.(zou de garage iets verzwijgen?)
Graag hoor ik of er iemand iets zinnigs kan zeggen op dit forum??