Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Stekker vraag
Stekker vraag
Ik heb een 'loze' stekker over onder de motorkap, bij een 2.5 tdi 65kw, zit aan het draadboompje bij de LuchtMassaMeter, is losgeraakt en er zit een afdop dingetje met een plugje aan, waar is deze voor?
- HenkK
- Contacteer:
Re: Stekker vraag
Dat zit er bij mij ook, en ik dacht dat die aansluiting voor een andere Luchtmassa drukventiel was, zonder turbo cooler. Het zit bij mij in een klemmentje aan het linker zijscherm.
Ben er niet helemaal zeker van of dit correct is
Gr. Henk
Ben er niet helemaal zeker van of dit correct is
Gr. Henk
Reparatie van analoge elektronica - westfalia voedingen\laders en buizenradio's.
www.hrwerkplaats.nl
www.hrwerkplaats.nl
- Multivan Generation
- Contacteer:
kun je er even een foto van maken?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Multivan Generation
- Contacteer:
ik heb net even gekeken en de kabelboom waar de LMM aan zit gevolgd,
en het eerste dat ik tegenkom is de D+ aansluiting op de dynamo.
Dus graag een foto maken en dan aanwijzen welke stekker je bedoeld
en het eerste dat ik tegenkom is de D+ aansluiting op de dynamo.
Dus graag een foto maken en dan aanwijzen welke stekker je bedoeld

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Zal morgen even een foto schieten!
-
is voor een optie die nooit leverbaar is geweest...... indicatie laag niveau ruitensproeiertank 

- Roger B. (11)61
en waarom zou die nooit leverbaar geweest zijn??repelsteeltje schreef:is voor een optie die nooit leverbaar is geweest...... indicatie laag niveau ruitensproeiertank
heb de sensor en de MFA tellerunit hier liggen waarmee het kan, komt beiden uit een T4......................
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Ik heb ook nog een RSVtankje, met niveauindicator, ergens bij iemand op de plank liggen 

Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig
- Roger B. (11)61
toch niet bij mij hoop ik?Harry62 schreef:Ik heb ook nog een RSVtankje, met niveauindicator, ergens bij iemand op de plank liggen
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Nee, bij Oskar. Moet hem nodig eens ophalenRoger B. (11)61 schreef:toch niet bij mij hoop ik?Harry62 schreef:Ik heb ook nog een RSVtankje, met niveauindicator, ergens bij iemand op de plank liggen

Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig
Het heeft even geduurt, deze stekker zweeft los in het motorruim rond en hoort ergens klem in te zitten, maar waar?

- Multivan Generation
- Contacteer:
gezien de lengte en de plaats, zou het goed van een niveau meter voor het ruitensproeier tankje zijn,
of misschien van een extra ruitensproeier vloeistof motortje wat je kunt hebben als je een groter tankje hebt voor de koplampsproeiers..
of misschien van een extra ruitensproeier vloeistof motortje wat je kunt hebben als je een groter tankje hebt voor de koplampsproeiers..
Bij mij ligt dat stekkertje er ook al vanaf nieuw zo bij, zal wel aangelegd zijn om iets aan te sluiten zoals Peter al zegt.
- René
- Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Verwarming sproeiers?
Lijkt mij het meest voor de hand liggend......
Grzzzz Rene
Lijkt mij het meest voor de hand liggend......
Grzzzz Rene