Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

opknappen wielen

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
peetoom
Berichten: 41
Lid geworden op: 03 mar 2007, 13:13
Locatie: Egmond Binnen
Contacteer:

opknappen wielen

Bericht door peetoom »

goedemorgen;
omdat ik nu andere wielen met winterbanden op mijn bus heb, lijkt het mij nu de tijd mijn A8 velgen te laten opknappen.
Heb last van een beschadigde laklaag waardoor de velgen er niet zo mooi meer uitzien, dus polijsten en nieuwe laklaag.
Heeft iemand een adres (liefst in Noord Holland) waar ze dat tegen een redelijk tarief kunnen doen?

Vast bedankt voor de reacties.

met vriendelijke groet Ron Peetoom (164)
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: opknappen wielen

Bericht door Harry 341 »

Ron,ik heb de wielen van de BMW laten opknappen en richten bij Bakker Framebouw in Heerhugowaard.
Gelijk gericht en randen opgeknapt...
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: opknappen wielen

Bericht door René »

en dan kom je niet ff een bakkie doen?? :nuts

René
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: opknappen wielen

Bericht door Harry 341 »

Weet niet waar je huis woont..... :bonk :zwaai
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Doka Driekus
Berichten: 514
Lid geworden op: 08 nov 2008, 22:06
Contacteer:

Re: opknappen wielen

Bericht door Doka Driekus »

Hoi Ron,

Volgens mij hebben wij dezelfde velgen en ook de mijne zouden wel een nieuwe laklaag kunnen gebruiken. De laklaag van mijn velgen is beschadigd op de scherpe randen van de spaken (toch een kwetsbare plek) en dat zorgt voor corrosie onder de blanke laklaag (die witte wormpjes).

Ik ben heel benieuwd of je een adres vindt en hoe je bevindingen zijn. Ik ben er namelijk een beetje huiverig voor omdat er toch aan mijn velgen geschuurd zou moeten worden om de corrosie te verwijderen. Ik ben bang dat het oppervlak niet meer terug gebracht wordt in de staat zoals het nu is (beetje zijdeglans) en het of geheel mat wordt, of hoogglans, of niet mooi egaal.

Als je dus een adres vindt zou ik graag van je horen hoe het afgelopen is :toppie

Groeten,
Erik
Gebruikersavatar
peetoom
Berichten: 41
Lid geworden op: 03 mar 2007, 13:13
Locatie: Egmond Binnen
Contacteer:

Re: opknappen wielen

Bericht door peetoom »

dat klopt Erik, het zijn de zelfde,
maar zoals het er nu uitziet vind ik ook niet echt mooi, ik zal vandaag of morgen de velgen eens meenemen naar Bakker (dank je Harry ) en eens gaan vragen. Het is bij mij de buitenste rand , volgens mij vanwege het verwisselen van banden dat die beschadigd zijn, en het trekt iedere keer een stukje verder. Als Bakker het niet redt zou ik ook nog eens bij venpro kunnen vragen, die polijsten tenslotte ook en ben ik in de buurt. Ik laat het wel weten.
groet Ron.
VWpeter
Berichten: 97
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:32
Locatie: Amsterdam Zuidoost
Contacteer:

Re: opknappen wielen

Bericht door VWpeter »

hallo,

volgens mijn doen ze dat ook bij ASW in weesp deze jongens zijn naar mijn idee ook niet zo duur
VW PETER NR.1188
Plaats reactie