Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

gps

vragen over de T4
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: gps

Bericht door bartt4 »

Roger B. (11)61 schreef:gps antenne moet vrij zicht aar boven hebben, vlak bij de stijl kun je af en toe storing van de stijl hebben.

zonder de CD van het land waar ie is zal ie nevernooit vinden waar ie is natuurlijk :muur
Tja dan rijd die ff naar parijs hahahahahahaa :bifun :bifun :bifun :jump :lach :lach
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
Rimu
Berichten: 388
Lid geworden op: 07 mar 2007, 10:40
Locatie: Huizen

Re: gps

Bericht door Rimu »

En weet dan niet het verschil tussen een fietsenkelder en een parkeergarage. :bifun :bifun :bifun
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8612 ... der__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry, sorry, kon het niet laten :bifun :bifun :bifun
:peace De volgende keer in het funforum :peace
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 2029
Lid geworden op: 21 mei 2009, 15:19
Locatie: Súdwest-Fryslân
Contacteer:

Re: gps

Bericht door Mickel Moen »

In mijn bus van 2004 zit een Becker radio-navigatie combinatie, die deze aansluitingen op km-teller en achteruit ook heeft. Aangezien de update met nieuwe kaarten mij te duur is, maar ook vooral voor de muziekvoorziening heb ik een iPodtouch daarnaast in een ipodtouch-carkit met gps geplaatst. De TomTom die hier op draait heeft dat duidelijk allemaal niet nodig. Geeft ook nog eens mijn werkelijke snelheid aan, die duidelijk verschilt van de snelheidsmeter in de bus.

Het eerste systeem, lijkt mij daarom eerder omslachtig en verouderd. En in tunnels heb ik toch geen gps nodig: Daar kan ik maar 1 kant op :knipoog
Laatst gewijzigd door Mickel Moen op 02 jan 2011, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
Rimu
Berichten: 388
Lid geworden op: 07 mar 2007, 10:40
Locatie: Huizen

Re: gps

Bericht door Rimu »

Pioneer navigatie met aangesloten rijsignaal (pulsgever) gaat samen met gps de boel synchroniseren, waarna je op de snelheid van je navi prima kunt rijden.
Ik rij op mijn navi 125 km/u op de teller net de 132 km/u ook langs de :geflitst nog nooit een bon gehad.

Groet Rinke
Plaats reactie