Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Boxen 60 edition

vragen over de T5
Plaats reactie
Klompkeman
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 mei 2007, 19:22
Locatie: Noardburgum

Boxen 60 edition

Bericht door Klompkeman »

Zeer binnenkort krijg ik mijn 60 edition en nu is mijn vraag, hoe is het gesteld met de geluidskwaliteit van de boxen. Hoeveel en waar zitten ze? De garage bouwt een nieuwe pioneer radio in, daar moet wel wat tegenover staan, qua geluid dan. Wie o wie weet dat?
Gebruikersavatar
shantos
Berichten: 91
Lid geworden op: 23 mar 2007, 14:00
Locatie: Rijnmond

Bericht door shantos »

2 in het dashboard en 2 in de deuren
vind het geluid redelijk wat er uit komt.
TransporterTDi
Berichten: 30
Lid geworden op: 27 mar 2007, 19:33

Bericht door TransporterTDi »

Ik krijg binnenkort een "sixty" met geïntegreerde RCD200 MP3, benieuwd hoe dat zal klinken.

Ik hoor trouwens vreemde verhalen over levertijden hier. Veel T5's worden veel later dan verwacht afgeleverd. Ik hoop dat de mijne op tijd is...(zucht).
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

TransporterTDi schreef:I
Ik hoor trouwens vreemde verhalen over levertijden hier. Veel T5's worden veel later dan verwacht afgeleverd. Ik hoop dat de mijne op tijd is...(zucht).

Op tijd voor de vakantie bedoel je ? Mij was verteld 9 weken en ik ben nu ruim 11 weken onderweg. Ik ga half juli op vakantie dus ik heb nog ff, maar over een week of twee ga ik met intensief bellen beginnen :bifun
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Plaats reactie