Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Wat heb jij vandaag aan je t5 gedaan
Re: Wat heb jij vandaag aan je t5 gedaan
logeerbedje opgehaald om er binnenkort in te bouwen, ideaal voor powernapjes 

Ik heb vandaag een bijrijdersbank geplaatst in de Multivan. Het is er een van een nieuwe t5GP met klaptafeltje. Niet helemaal de zelfde stof maar voor de vakantie met zijn zessen in de auto moet het werken.
2011 Multivan GP DC LWB 140 PK Bearlock Nolden LED dagrijverlichting ABT verlaagd
- Pascal-141
vanavond of morgen een onderhoudje doen op mijn T5 . Ik verwen mijn werkpaard even met wat nieuwe olie en een set filters , hij vind het zo leuk
.

My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Mijn T5 staat bij de interieurinbouwer,hij krijgt een compleet nieuw interieur
Doe wat ik zeg,maar niet wat ik doe...
-
- Contacteer:
Heb vorige week ff de interface van de rns 510 veranderd zat aangesloten op constant plus.
En als ik dan digitenne zat te kijken kon die zo weg vallen en dan kreeg je hem niet weer aan alleen als je dan de accu los maakte dan deed de interface het weer.
Heb ff gebeld met navinc en vertelde mij dat ik de interface moest aansluiten op de geschakelde plus.
Zo gezegt zo gedaan en inderdaad hij werkt nu wel goed
mvg rinus
En als ik dan digitenne zat te kijken kon die zo weg vallen en dan kreeg je hem niet weer aan alleen als je dan de accu los maakte dan deed de interface het weer.
Heb ff gebeld met navinc en vertelde mij dat ik de interface moest aansluiten op de geschakelde plus.
Zo gezegt zo gedaan en inderdaad hij werkt nu wel goed

mvg rinus
And on the 7th day created god the VW
Vandaag de versnellingsbak gedemonteerd.
De drukgroep, koppeling en 2massavliegwiel gedemonteerd. Morgen dus alles vernieuwen en versnellingsbak terug monteren. Oh ja, bijna vergeten! De t5 krijgt ook nog eens een nieuwe rechtse cardanas.
. Wat gaat ie weer blij zijn!
Grtz Fokkert!

Grtz Fokkert!
Transporter T5 GP R20 "Highline"
200KW
CFGB-engine
Big-injectors
Costum made Garret Turbo
Wagner Intercooler
200KW
CFGB-engine
Big-injectors
Costum made Garret Turbo
Wagner Intercooler
De VW Garage te Oirschot, 0499-310927, vragen naar Wimrinus schreef: En wie weet waar je rsl kunt bestellen bumperset![]()
mvg rinus
http://www.devwgarage.nl" onclick="window.open(this.href);return false; importeur RSL Motorsport!
-
- Contacteer:
Vandaag de bus voor een 40.000 km beurt gehad alles was goed en niks bijzonders.
Had nog een mistlamp kapot ook weer netjes gemaakt.
En had nog een garantie puntje. als je de bus net start dan hoor een piepend geluid net een v-snaar die piept en dat doet die een kilometer lang ongeveer alleen als je het gas iets dieper in trapt.
Hadden ze naar gekeken en bleek iets met de turbo te wezen en bekend probleem van vw word in de vakantie gemaakt.
maar al met al nog steeds een fijne bus.
mvg rinus

Had nog een mistlamp kapot ook weer netjes gemaakt.
En had nog een garantie puntje. als je de bus net start dan hoor een piepend geluid net een v-snaar die piept en dat doet die een kilometer lang ongeveer alleen als je het gas iets dieper in trapt.
Hadden ze naar gekeken en bleek iets met de turbo te wezen en bekend probleem van vw word in de vakantie gemaakt.
maar al met al nog steeds een fijne bus.

mvg rinus
And on the 7th day created god the VW
Vandaag en van het weekend mijn bestuurdersstoel draaibaar gemaakt dmv een Reimo draaiplateua in mijn Multivan t5
Dit was wel een leuk klusje aangezien onder de bestuurderstoel een AGM accu van 90 ah geplaats is en een omvormer victron van 750 watt.
Maar al met al past het en nu is mijn camper echt een beetje af met twee draaibare voorstoelen.
groeten arie
Dit was wel een leuk klusje aangezien onder de bestuurderstoel een AGM accu van 90 ah geplaats is en een omvormer victron van 750 watt.
Maar al met al past het en nu is mijn camper echt een beetje af met twee draaibare voorstoelen.

groeten arie
- Mickel Moen
- Contacteer:
Arie,arie2005 schreef: Dit was wel een leuk klusje aangezien onder de bestuurderstoel een AGM accu van 90 ah geplaats is en een omvormer victron van 750 watt.
Maar al met al past het
Dat is mooi; en een accu en een omvormer. Ben benieuwd hoe je die twee onder die stoel hebt, want het houdt niet over in ruimte. Je hebt er toevallig niet een foto van zeker?

Het begin van mijn camperprojectje.
Slaapbank van ongeveer 1.95 x 120 gekocht waar ik naar op zoek was.
Na het demonteren van het frame komt het geheel op een ladenconstructie te staan en wordt dwars op de rijrichting geplaatst.
Slaapbank van ongeveer 1.95 x 120 gekocht waar ik naar op zoek was.

Na het demonteren van het frame komt het geheel op een ladenconstructie te staan en wordt dwars op de rijrichting geplaatst.
T4 (2002) 2.5 TDI (75 kW)
T5 (2005) 1.9 TDI (77 kW)
T5 (2005) 1.9 TDI (77 kW)
Aangezien ik een zwak heb voor de T5 sportline, die VW enkel in de UK op de markt heeft gebracht,
Vandaag Multivan bumpers opgehaald
Bij DE vw garage Projekt Zwo voorspoiler , 6delige chromen strips voor op de grill en de chromen grill voor in de bumper besteld
Over 3 weken alles naar de spuiter, en daarna sportline rijden met het stuur aan de andere kant.
grtz
Fokkert
Vandaag Multivan bumpers opgehaald

Bij DE vw garage Projekt Zwo voorspoiler , 6delige chromen strips voor op de grill en de chromen grill voor in de bumper besteld

Over 3 weken alles naar de spuiter, en daarna sportline rijden met het stuur aan de andere kant.

grtz
Fokkert
Transporter T5 GP R20 "Highline"
200KW
CFGB-engine
Big-injectors
Costum made Garret Turbo
Wagner Intercooler
200KW
CFGB-engine
Big-injectors
Costum made Garret Turbo
Wagner Intercooler
Van het weekend de bus gekleid en in de sealant gezet, de lak is weer heerlijk glad en voelt als weer als nieuw