Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Complete fiasco betreffende levering?

vragen over de T5
Plaats reactie
Mister Rafiki
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:43

Complete fiasco betreffende levering?

Bericht door Mister Rafiki »

:boos
Ik heb in Oktober vorig jaar een VW T5 multivan 4 motion besteld. Levering zou ongeveer eind December 2006 zijn.
Het is nu juni (vele maanden later dan in eerste instantie afgesproken en nog steeds geen Multivan). Vorige week is de Multivan aan de dealer geleverd (Pon) en toen bleek ere en probellem met het kenteken te zijn maar dit is nu nog steeds niet opgelost! :boos

Waar is de importeur mee bezig? :ie Ik schrijf vandaag een brief naar de importeur om dit op te lossen.

De enige reden dat ik nog geduld heb is omdat ik op dit moment nog een T5 4 motion (2004) rij en hier zeer content mee ben. :klappen

Mister Rafiki
Gebruikersavatar
erik 924
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:23
Locatie: Hoorn

Re: Complete fiasco betreffende levering?

Bericht door erik 924 »

Mister Rafiki schreef::boos
Ik heb in Oktober vorig jaar een VW T5 multivan 4 motion besteld. Levering zou ongeveer eind December 2006 zijn.
Het is nu juni (vele maanden later dan in eerste instantie afgesproken en nog steeds geen Multivan). Vorige week is de Multivan aan de dealer geleverd (Pon) en toen bleek ere en probellem met het kenteken te zijn maar dit is nu nog steeds niet opgelost! :boos

Waar is de importeur mee bezig? :ie Ik schrijf vandaag een brief naar de importeur om dit op te lossen.

De enige reden dat ik nog geduld heb is omdat ik op dit moment nog een T5 4 motion (2004) rij en hier zeer content mee ben. :klappen

Mister Rafiki
Reactie op je brief zal net zoals bij mij zeker 5 a 6 weken duren i.v.m. vacantie!!!! Eerst krijg je een ontvangst bevestiging en dan.................. Wachten!!Eigenlijk best wel snel als je de levering van je nieuwe bus als referentie neem!!
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Bericht door René »

ff wachten nog.


misschien reageert er hier binnenkort wel iemand heel boos die een T5 4 motion besteld heeft en er 2 geleverd heeft gekregen.

Wattman en maartenT5, vader en zoon.

hebben ik meen 7 weken geleden een 4 motion besteld, die staat momenteel bij de dealer met als afwerking een sterke laadvloer. Of zouden hun er 2 krijgen?????

Berrie
Gebruikersavatar
maartent5
Berichten: 262
Lid geworden op: 17 mar 2007, 16:16

Bericht door maartent5 »

hij wordt morgenavond afgehaald dus laat ik het gelijk weten als we er 2 voor de prijs van 1 krijgen! :happy :happy :happy
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Bericht door hendrikus »

misschien toch maar ff aandringen bij je dealer en anders zeggen dat ze hem mogen houden. Dit is te zot voor woorden. Een half jaar nog niet geleverd na de 1e leverdatum. Valt me nog mee dat je er zo rustig op blijft wachten. Ik was volgens mij al naar een andere dealer toe gestapt.

en Pon is ook niet de snelste, dus dat zal ook wel even duren
T4 2.5TDI 88pk 1999
Mister Rafiki
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:43

Bericht door Mister Rafiki »

:gekte :jumpklap :bifun

Goed afgelopen !

@ Erik 924 .. Je moet weten naar wie je moet schrijven om een snel antwoord te krijgen. :lach Ik heb naar de directeur van Volkswagen (Pon) geschreven (per e-mail en fax). De volgende dag kreeg ik al een telefoontje van een van de hoge heren met een oprecht excuus en een uiterste leveringsdatum van de volgende week dinsdag. Ik heb vervolgens om een schriftelijke bevestiging hiervan gevraagd en heb deze ontvangen samen met 2 diner bonnen als attentie!!!!!! Geweldig! :jump
De reden dat de wagen zo laat was omdat ik een speciale combinatie heb besteld
(4Motion 174 pk , sport onderstel , hill hold functie , Xenon etc )…ik had trouwens al een back up plan om naar de directeur van Volkswagen Duitsland te schrijven voor het geval ik geen antwoord zou krijgen. :lach


@ hendrikus……. Waarom was ik zo rustig? De enige reden dat ik nog geduld had was omdat ik op dat moment nog een T5 4 motion (2004) reed en hier zeer content mee ben. :toppie De prijs was vorig jaar al overeen gekomen en in de tussentijd heb ik nog 30.000 km gereden. Ik heb dus ondertussen wel heel goedkoop gereden. :jumpklap De dealer heeft van alles geprobeerd om te helpen maar het probleem lag bij de fabriek. Hij heeft me zelfs een set winterbanden en velgen voor de helft van de prijs gegeven tenslotte. :klappen

Maar het was het wachten waard …afgelopen dinsdag heb ik de bus gekregen ……Wat een beest! :love Ik heb een luxere uitvoering gekregen dan ik besteld had. Zelfs de zijkanten zijn bedekt met leer! Zou dit een business edition zijn? :happy

Groeten,
:bifun :bifun :bifun :happy :happy :happy :happy

Rafiki
Gebruikersavatar
Joostt5
Berichten: 66
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:33
Locatie: Tilburg

Bericht door Joostt5 »

Kan je eindelijk gaan genieten van je Multivan, veel plezier er mee, zal wel lukken denk ik.

Fototje misschien??
Groeten uit Tilburg
Gebruikersavatar
Dimitri-Turbo
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 jun 2007, 18:15

Bericht door Dimitri-Turbo »

Joostt5 schreef:Kan je eindelijk gaan genieten van je Multivan, veel plezier er mee, zal wel lukken denk ik.

Fototje misschien??
Klinkt goed die bus van je! Ik zou wel eens wat pics willen zien..... lekkere luxe uitvoering en nog 2 dinee bonnen :happy :happy :happy
Stenen leggen is geen kunst ... maar wel de klinkers uit de straat scheuren ;)

Nu een Golf-6 en Range Rover Vogue TDV6
EX Touareg TDI
EX WJW T5 - nr. 262
Ex WJW T4 - nr. 653
Plaats reactie