Ben,
Lucht of Water standkachel?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Project van Bentdi en Cora
Re: Project van Bentdi en Cora
Groet, Oskar.
Heb uiteindelijk 3 gaten gemaakt. Ook nog even met Ben gebeld en het is idd vrij logisch dat de koelkast zijn warme lucht via het rooster kwijt kan en door 1 van de 3 pijpjes verse lucht aan kan zuigen. Een soort natuurlijke trek. Dank allenkoekie520 schreef:De koelkast moet z'n warmte nog kwijt kunnen. Die pijpjes zijn voor aanvoer van frisse lucht en afvoer van warme lucht. Onderaan de koelkast zitten nog 2 openingen en die hoor je met 2 flexibels aan die pijpjes te bevestigen. Af fabriek is dat zo geplaatst dat de openingen vlak boven elkaar zitten.jorritK schreef:Ben, is dat gat voor de beluchting van de koelkast nodig? Aan 2 gaten voor het water heb je toch voldoende? Ik snap niet goed waar dat gat voor de koelkast op aan sluit. En hoeveel cm heb je die pijpjes uit laten steken onder de auto. Ben eigenlijk van plan om 5 a 7 cm aan te houden en een beetje muskietengaas eraan.
- BenTDI
Lucht... en moet gevoerd met Diesel ...pfffffOskar 725 schreef:Ben,
Lucht of Water standkachel?
PLUK PLEZIER RIJ T4 EN VOOR JE HET WEET HEB JE EEN T4 DATE
Ben, ik heb er nog wel een. Ik stuur je een pb voor overleg.
Groet, Oskar.
- BenTDI
Oscar en Jorrit hij doet het nu perfect ,de Eberspacher D3LC ook op het display...dus nu is ie compleet .....of !!!........
En de sensor was dus wel goed ....
ennuh... als je nog wat weten wil....ik ben weer wat wijzer ...ook op kachelgebied
Groetjes Ben
En de sensor was dus wel goed ....
ennuh... als je nog wat weten wil....ik ben weer wat wijzer ...ook op kachelgebied
Groetjes Ben
PLUK PLEZIER RIJ T4 EN VOOR JE HET WEET HEB JE EEN T4 DATE