BenTDI schreef:Is dat 7cm matras niet erg dik om het op te bergen ???

,
Hij neemt niet zoveel ruimte in als de vorige van 3cm dik, raar maar waar

.
En al had het matras iets meer ruimte ingenomen, dan had ik er nog geen problemen mee.
Ik moet er wel bij zeggen, mijn matras zit de ene keer in mijn Fiamma Cargo back en de andere keer op de achterbank.
Hangt van de kampeerspullen af die ik de ene keer wel/niet meeneemt (hangt er sterk vanaf binnen Nederland of het buitenland).
Als ik ergens een gloedje hekel aan heb, dan is het wel een slechte nachtrust door een verkeerd (dun) matras.
Ik spreek voor mij zelf.... maar ik vind die slaapbank van de California net alsof je op een houten board slaapt van 10mm dik.
We willen kamperen niet creperen
mptje schreef:Hallo kolebrie,
Ik heb er nog geen vaste plaats voor en ligt gewoon los.
Maar heb voor de zekerheid,de kabels maar vervangen voor goedkope startkabels,dit ook om een beetje meer lengte te krijgen.
Wat het vermogen aangaat is een beetje meer,altijd beter en stabieler.
Hoi Mptje,
Ja, ik ga toch liever voor ietsje meer vermogen dan 800W, met 1000 W zit ik zeker goed.
Ik ben van plan om de omvormer in de kast achterin en onderin te plaatsen (waar velen de HH accu hebben), heb ik daarnaast nog een lege plek, dus perfecte plaats. kabels doortrekken, ventilatie en een extra stopcontact voor het aan/uitschakelen.
Richard