Na veel wikken en wegen heb ik besloten de rubbers van de raampjes (achterdeuren)te verwijderen!
Na veel gelezen te hebben op dit forum over het vernieuwen van de rubbers, de een zegt de ramen moeten er uit de ander zegt weer hoeft niet!
Het toeval was dat ik achter een andere T4 reed en je let automatisch op de rubbers van de ander,maar ik zag helemaal geen rubbers en het zag er strak uit!!!!!!!!!!!!
Ik heb dus de rubbers er voorzichtig uitgesneden (ze zijn dus mee gelijmd) en geen lekage want de ramen zijn gelijmd.
Ik ben er tevreden over. Uploaded at Picoodle.com
Als men naar links kijkt dan ziet men rechts niets.
Ron Mokum 383 schreef:Na veel wikken en wegen heb ik besloten de rubbers van de raampjes (achterdeuren)te verwijderen!
Na veel gelezen te hebben op dit forum over het vernieuwen van de rubbers, de een zegt de ramen moeten er uit de ander zegt weer hoeft niet!
Het toeval was dat ik achter een andere T4 reed en je let automatisch op de rubbers van de ander,maar ik zag helemaal geen rubbers en het zag er strak uit!!!!!!!!!!!!
Ik heb dus de rubbers er voorzichtig uitgesneden (ze zijn dus mee gelijmd) en geen lekage want de ramen zijn gelijmd.
Ik ben er tevreden over. Uploaded at Picoodle.com
nou dat ziet er netjes uit, ik heb vorige week nog 60 euro per achterraamrubber betaald
Je moet eens weten wat er achter die rubbers aan prut en vocht zit, achter die rubbers blijft het altijd nat!
Geen roest tegen gekomen staat gewoon goed in de lak en je kan het beter schoonmaken.
Gewoon een aanrader
Als men naar links kijkt dan ziet men rechts niets.
Ron Mokum 383 schreef:Je moet eens weten wat er achter die rubbers aan prut en vocht zit, achter die rubbers blijft het altijd nat!
Geen roest tegen gekomen staat gewoon goed in de lak en je kan het beter schoonmaken.
Ron Mokum 383 schreef:Je moet eens weten wat er achter die rubbers aan prut en vocht zit, achter die rubbers blijft het altijd nat!
Geen roest tegen gekomen staat gewoon goed in de lak en je kan het beter schoonmaken.
Gewoon een aanrader
Ik ga het ook doen, als ik dit zo ziet vind het er prima uit zien, ik was bij de glasboer en hij had het erover dat er dan andere rubbers inmoeten, bij mij zijn de rubbers die op de achter ramen zitten een beetje gescheurd, vandaar.
Maar had het erover dat het wel duur is omdat de ruiten er uit moeten alles goed schoon maken daarna weer inplakken.
Ik had vande week de transporter een een grote schoonmaak beurd gegeven lekker wassen daarna poetsen machinaal en sommige stukjes gepolijst even wat ondiepe krasjes eruit gepoets.
Met vriendelijke groet
Marcel van Es
Transporter T5 GP 2.0 Bluemotion
Versterkte veren Bilstein 1250 kg
Ron Mokum 383 schreef:Je moet eens weten wat er achter die rubbers aan prut en vocht zit, achter die rubbers blijft het altijd nat!
Geen roest tegen gekomen staat gewoon goed in de lak en je kan het beter schoonmaken.
Gewoon een aanrader
Ik ga het ook doen, als ik dit zo ziet vind het er prima uit zien, ik was bij de glasboer en hij had het erover dat er dan andere rubbers inmoeten, bij mij zijn de rubbers die op de achter ramen zitten een beetje gescheurd, vandaar.
Maar had het erover dat het wel duur is omdat de ruiten er uit moeten alles goed schoon maken daarna weer inplakken.
Ik had vande week de transporter een een grote schoonmaak beurd gegeven lekker wassen daarna poetsen machinaal en sommige stukjes gepolijst even wat ondiepe krasjes eruit gepoets.
Ik vind het een goede keus
Succes ermee.
Als men naar links kijkt dan ziet men rechts niets.
Ik heb het vanavond ook even gedaan een fluite van een cent.
Nou moet ik wel toegeven als je wat kleinder bent, heb je meer werk ik ben ruim 2 meter dus geen trapje nodig gehad.
Met vriendelijke groet
Marcel van Es
Transporter T5 GP 2.0 Bluemotion
Versterkte veren Bilstein 1250 kg