Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

220 v werkt niet meer

vragen over de T4
Plaats reactie
ralphjn
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 sep 2012, 16:09

220 v werkt niet meer

Bericht door ralphjn »

Hallo,

Zondag nog alles gecontroleerd, alles werkte op 220 v. Helaas maandag geconstateerd dat de koelkast het opeens niet meer doet. Ook de standkachel niet meer, deze maakt een klikkend geluid. Kortom, na het aansluiten op 220 werk niks meer. Wel heb ik spanning op de stopcontacten. Op het display knippert de koelkast en de accu. Als ik rijd, werkt alles!

Iemand ervaring met deze situatie?

Alvast bedankt,

Vr gr
Ralph
Gebruikersavatar
vw_camper
Berichten: 641
Lid geworden op: 24 mei 2008, 13:06

Re: 220 v werkt niet meer

Bericht door vw_camper »

Wat is de accuspanning, met en zonder 230V aangesloten?
Groeten, Bert
repelsteeltje
Berichten: 1223
Lid geworden op: 22 mar 2009, 20:41

Re: 220 v werkt niet meer

Bericht door repelsteeltje »

lader die onder de koelkast is gemonteerd waarschijnlijk naar de eeuwige jachtvelden....
ralphjn
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 sep 2012, 16:09

Re: 220 v werkt niet meer

Bericht door ralphjn »

repelsteeltje schreef:lader die onder de koelkast is gemonteerd waarschijnlijk naar de eeuwige jachtvelden....
Inmiddels al wat info over een evt. Nieuwe omvormer gekregen. Voor een gereviseerde betaal ik €250. Is dit redelijk? Of is er een goed en goedkoper alternatief?

Vr gr Ralph
ralphjn
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 sep 2012, 16:09

Re: 220 v werkt niet meer

Bericht door ralphjn »

ralphjn schreef:
repelsteeltje schreef:lader die onder de koelkast is gemonteerd waarschijnlijk naar de eeuwige jachtvelden....
Inmiddels al wat info over een evt. Nieuwe omvormer gekregen. Voor een gereviseerde betaal ik €250. Is dit redelijk? Of is er een goed en goedkoper alternatief?

Vr gr Ralph
Ik heb net een andere accu aangesloten en alles werkt weer. Echter de accu loopt leeg.. Ik trek de conclusie dat de omvormer dus kapot is. Ook brandt op het display niet het symbool van een stekker wanneer ik de 220 aansluit. Heeft iemad een tip die ik nog kan uitproberen voordat ik nieuwe omvormer koop?

Alvast bedankt!

Ralph
Plaats reactie