Hoi,
Even voorstellen: Sinds 2 weken zijn wij de eigenaar van onze eigen T4 Westfalia Camper uit '91 (2.4L / 290.00km), waarmee we hopelijk mooie trips door Europa gaan maken samen met ons zoontje van 1! Afgelopen jaren zijn hebben we mooie reizen gemaakt door o.a. Zuid-West Afrika, Madagascar en Noord-West VS in een gehuurde 4x4. We houden van de vrijheid die een eigen auto je biedt. Vanwege ons zoontje toch behoefte aan iets meer gemakken, vandaar de T4 / Westfalia combo. Vorig jaar eentje gehuurd en daarmee langs de Westkust van Zweden wild gecampeerd. Beviel een goed. Nu eindelijk eentje van ons zelf.
De T4 (nog naamloos) heeft een aantal punten die aandacht behoeven. Een leuk project dus. Hopelijk kunnen jullie helpen met advies voor de punten waarvoor ik het antwoord niet vinden kan.
Groeten! Willem (WCT)
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Kleine introductie van WCT
Re: Kleine introductie van WCT
Hoi WIllem,
Welkom hier bij
Ben erg benieuwd naar je project, die mag ik graag volgen
Foto's ook altijd welkom
Grt
Ivo
Welkom hier bij
Ben erg benieuwd naar je project, die mag ik graag volgen
Foto's ook altijd welkom
Grt
Ivo
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Dank je Ivo. Als onze eerste trip erop zit heb ik vast wat mooie kiekjes om te posten. T4 in een stadse straat oogt toch minder :-)
Maar de straat wordt er wel een stuk mooier van Willem bijWCT schreef:T4 in een stadse straat oogt toch minder :-)
Groeten Hans 678
T4 California Generation 2.5TDi Syncro 2001
T4 California Generation 2.5TDi Syncro 2001
-
Willem, welkom hier...
Fijne en plezierige tochten gewenst.
Fijne en plezierige tochten gewenst.