Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ombouwen in België

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10832
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: ombouwen in België

Bericht door Pascal-141 »

odorf schreef:
Pascal-141 schreef: -Westfalia's hebben dubbele ruiten (behalve vooraan)
Misschien bij de nieuwere vanaf '96 standaard, maar bij de oudere typen was dat dubbel isolatieglas een optie.
Dus niet alle Westy's hebben altijd dubbel glas. Mijne bijvoorbeeld niet. :toppie

Maar dit terzijde :knipoog
Dat weet ik. Maar aangezien de topicstarter vermeldde dat hij er eentje wou van na '96 , vermeldde ik dus ook dat typische kenmerk :knipoog
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
chef
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 mei 2013, 21:36

Re: ombouwen in België

Bericht door chef »

Even hypotethisch: stel, ik vind een onderdelenboer die mij alle stukken die ik nodig heb kan leveren. Liefst tweedehands, onder het motto "used but still good". Dat moet wel lukken denk ik. Hopelijk ook nog betaalbaar. Ik kan dan de stukken die ik eraf sloop zelf ook nog terug verpatsen :lach Een 0-operatie zal het wel niet worden, maar dan kan ik toch nog wat kosten recupereren.
Als alles overgebouwd is moet er een computertovenaar aan te pas komen om de bits en de bites terug te rangschikken neem ik aan ? Is dat iets dat bij mij terplaatse kan door iemand die zo'n VAG toverdoos heeft, of zou ik daarvoor naar een VW-garage moeten ? Niet evident, want dat moet dan per autoremorque ...
Ik probeer het plaatje gewoon even in te kleuren zodat ik op het eventuele moment niet met mijn kl... in mijn pollen sta :nuts

BTW, om alle opties open te houden ben ik ook eens gaan kijken naar een '94-er 2.4 D. Ik heb er ook eens een stukje mee gereden :ie man man, wat was dat ? Dat is ronduit gevaarlijk zo'n ding :groteogen Ik had al wel gelezen dat het geen harlopers zijn die 2.4's, maar goeienavond. Daar is niet normaal mee te rijden ! Ik dacht dat ik wel wat gewoon was, maar mijne Landcruiser was een Formule 1 daarmee vergeleken :ie
Volgens mij was daar toch iets mis mee want werkelijk, dat spel trok van geen kanten.
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10832
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: ombouwen in België

Bericht door Pascal-141 »

je hebt PB :knipoog
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
chef
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 mei 2013, 21:36

Re: ombouwen in België

Bericht door chef »

Pascal-141 schreef:je hebt PB :knipoog
jij ook
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: ombouwen in België

Bericht door Jurgen VH »

Op dit forum is echt alles mogelijk heb ik al gemerkt, of het voor de belgische wetgeving allemaal mag das iets anders :nuts
Plaats reactie