armin schreef:Vrienden
Ondertussen mijn licht opgestoken bij nog een andere carroserie, twee nieuwe panelen + draagbalk plus het nodige slijp en laswerk en nog veel ander werk. Volgens die man is het zijn geld niet waard om er aan te beginnen-
14 jaar oud - komt dicht bij de 300000 km dan straks nog eens een nieuwe distributie riem enz.
Als ik zelf het een en bet ander kon doen, dan misschien? Maar ik heb er weinig verstand van.
Armin
Armin ,
Ik zou daar toch een paar zijflanken inlassen , mij lijkt het dat die auto dat zeker nog waard is .
300.000km is niks voor een TDI , die draaien makkelijk het dubbele .
Ik heb meerdere T4 staan , waar ik wel een paar flanken / panelen kan uit slijpen . Heb onlangs nog van een T4 de complete rechterachterhoek uitgehaald , om een kennis zijn T4 van ongevalschade te repareren. Dit was wat er dan nog overschoot :

Zo heb ik nu bvb nog een linkerachterpaneel klaar staan :

Die panelen eruit slijpen is een lastige klus , maar het is wel te doen .
Afgaande op jouw foto's lijkt mij enkel het plaatwerk en de dorpel onderaan beschadigd . De felsnaad helemaal onderaan lijkt mij zo te zien nog recht . Dan kun je door enkel de buitenplaat te vervangen je T4 relatief 'simpel' terug in orde hebben om er nog een hele poos te blijven mee rijden.