Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Sleepcontact centrale deurvergrendeling

vragen over de T4
Plaats reactie
wempetje
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 dec 2013, 21:37
Locatie: Groningen

Sleepcontact centrale deurvergrendeling

Bericht door wempetje »

Ik heb onlangs centrale deurvergrendeling geinstalleerd inclusief stelmotoren in de voorportieren. Nu vroeg ik mij eigenlijk af hoe ik dit installeer in de schuifdeur? Middels een sleepcontact o.i.d. en zo ja hoe dan.... ?
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10830
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: Sleepcontact centrale deurvergrendeling

Bericht door Pascal-141 »

wempetje schreef:Ik heb onlangs centrale deurvergrendeling geinstalleerd inclusief stelmotoren in de voorportieren. Nu vroeg ik mij eigenlijk af hoe ik dit installeer in de schuifdeur? Middels een sleepcontact o.i.d. en zo ja hoe dan.... ?
Heb je een originele set gemonteerd , of een "after market" (universele set) ?

Bij een originele set hoort ook een deurcontact te zitten met 3 contacten/pinnen , deze komt dan in de kopse kant van de schuifdeur te zitten en de andere helft van de contacten in de B-stijl.
Een after market set zal hoogstewaarschijnlijk niet voorzien zijn van een speciaal contact voor schuifdeuren , meestal zitten in die setjes alleen stelmotoren .
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Sleepcontact centrale deurvergrendeling

Bericht door Harry 341 »

Setje uit (bijvoorbeeld) kofferbak van een golf...is zo,n contact met stiften..kost weinig en werkt goed.
grt.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Plaats reactie