Hallo allemaal, ik ben een nieuw geregistreerd lid op het forum. Op 18 okt a.s., over drie dagen (kan niet wachten!), halen we onze T5 camper op bij de dealer! Het is onze eerste. Een T5 California 2.5 TDI 174 pk 4Motion.
Heb me van tevoren goed kunnen oriënteren op dit forum. Heb gezien dat er mensen knap pech met de 2.5 TDI hebben gehad, en anderen er vele honderdduizenden kilometers mee hebben gereden zonder noemenswaardige problemen. Hoop maar dat wij ons bij die laatste groep kunnen aansluiten!
Onder deze link wat foto's van onze aanwinst.
Met vriendelijke groet,
Bart
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
voorstellen: bvddobb / T5 California
voorstellen: bvddobb / T5 California
Met vriendelijke groet,
Bart & Marga
T5 California 2.5 TDI 4Motion 01-2008, VB luchtvering, MT zonnepaneel
Bart & Marga
Re: voorstellen: bvddobb / T5 California
Hallo Bart,
Een T5 Cali, goede keuze
Welkom bij en veel veilige km's gewenst :-)
Ik had ook bijna een T5 gekocht bij Scharphof, maar heb uiteindelijk zelf de import gedaan
Een T5 Cali, goede keuze
Welkom bij en veel veilige km's gewenst :-)
Ik had ook bijna een T5 gekocht bij Scharphof, maar heb uiteindelijk zelf de import gedaan
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Dankjewel!
Wij hebben ook wel naar zelfimport gekeken, maar deze had al zoveel van wat wij zelf wilden (o.a. 4Motion, VW-fietsenrek, zonnepaneel) voor een aantrekkelijke prijs t.o.v. zelfimport van een vergelijkbare bus (voorzover wij die in Duitsland konden vinden), dus toe maar! Hadden ook een goede indruk van het enthousiasme e.d. van Scharphof (ook belangrijk).
Ik zie op het forum dat jullie het nodige aan jullie bus hebben aangepast. Tsjongejonge! Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met de tentmuts. Wij willen zeker ook gaan winterkamperen, en zijn benieuwd naar isolatie-ideeën voor de boventent. Werkt die muts goed isolerend?
Zo uitgebreid als jullie reeks aanpassingen is ons lijstje nog niet. Wij hebben voorlopig op de rol staan:
Wij hebben ook wel naar zelfimport gekeken, maar deze had al zoveel van wat wij zelf wilden (o.a. 4Motion, VW-fietsenrek, zonnepaneel) voor een aantrekkelijke prijs t.o.v. zelfimport van een vergelijkbare bus (voorzover wij die in Duitsland konden vinden), dus toe maar! Hadden ook een goede indruk van het enthousiasme e.d. van Scharphof (ook belangrijk).
Ik zie op het forum dat jullie het nodige aan jullie bus hebben aangepast. Tsjongejonge! Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met de tentmuts. Wij willen zeker ook gaan winterkamperen, en zijn benieuwd naar isolatie-ideeën voor de boventent. Werkt die muts goed isolerend?
Zo uitgebreid als jullie reeks aanpassingen is ons lijstje nog niet. Wij hebben voorlopig op de rol staan:
- VB 4-punts luchtvering. Wordt volgende week ingebouwd.
- Cruise control. Gek genoeg bij deze verder vrij complete bus niet aanwezig. Het is alleen nog niet gelukt met de jongens van MarJa in contact te komen
Met vriendelijke groet,
Bart & Marga
Bart & Marga
Welkom op
Mooie camper, veel veilige km toegewenst, en veel camper plezier.
Voor verdere ideeën is het camper weekend een mooie aangelegenheid.
Denk volgend jaar zo omstreeks eind april.
Mooie camper, veel veilige km toegewenst, en veel camper plezier.
Voor verdere ideeën is het camper weekend een mooie aangelegenheid.
Denk volgend jaar zo omstreeks eind april.
It's not what you buy
It's what you create.
It's what you create.
Hahaha, ja ik ben een beetje doorgeslagen met die aanpassingenbvddobb schreef:Ik zie op het forum dat jullie het nodige aan jullie bus hebben aangepast. Tsjongejonge! Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met de tentmuts. Wij willen zeker ook gaan winterkamperen, en zijn benieuwd naar isolatie-ideeën voor de boventent. Werkt die muts goed isolerend?
Ik heb de muts met name gekocht als tentdoekbescherming, met name bij heftige regenval. Zie ook mijn reactie in je nadere topic
Grappig, zo'n witte No-Limit Cali uit hun brochure had ik bijna gekocht, maar het VB systeem was daar alweer uitgebouwdbvddobb schreef: VB 4-punts luchtvering. Wordt volgende week ingebouwd.
Foto; viewtopic.php?f=11&t=38927&start=30#p294493" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor ongeveer € 100,- kun je het zelfbvddobb schreef:Cruise control. Gek genoeg bij deze verder vrij complete bus niet aanwezig.
http://www.ebay.nl/itm/VW-Bus-T5-origin ... 6c3&_uhb=1" onclick="window.open(this.href);return false;
(net wel ff op welke versie je moet hebben, afhankelijk van o.a. je display)
- Peter 887
Welkom bij .
Ik hoop dat we elkaar nog even spreken op de nieuwjaarsmeeting.
Ik hoop dat we elkaar nog even spreken op de nieuwjaarsmeeting.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.
El groeto uit Sjikago
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.
El groeto uit Sjikago