Je zult er een hoop wijzer van worden..
viewtopic.php?f=3&t=42171&hilit=start*#p298316
veel leesplezier en succes

robertTREBOR schreef:Werknemer van mij heeft audi A6 avant 2.0 pompverstuiverdiesel uit nov. 2007 , 180.000km gereden.
Ook stationair op 3 cijl. staan te schudden bij beetje gas geven liep tie weer op 4 cijlinders.
De pompverstuivers laten reviseren en erin gezet nog steeds zelfde.
Waardes pompverstuivers uitgelezen bleek 1 gereviseerde pompverstuiver "haperend"
Die haperende vervangen voor een nieuwe pompverstuiver, alles nu perfect.
Beste advies ; waardes van de pompverstuivers uitlezen.
====================================================================robertTREBOR schreef:robertTREBOR schreef:Werknemer van mij heeft audi A6 avant 2.0 pompverstuiverdiesel uit nov. 2007 , 180.000km gereden.
Ook stationair op 3 cijl. staan te schudden bij beetje gas geven liep tie weer op 4 cijlinders.
De pompverstuivers laten reviseren en erin gezet nog steeds zelfde.
Waardes pompverstuivers uitgelezen bleek 1 gereviseerde pompverstuiver "haperend"
Die haperende vervangen voor een nieuwe pompverstuiver, alles nu perfect.
Beste advies ; waardes van de pompverstuivers uitlezen.
===========================================
Update :
Inmiddels loopt de Audi A6 weer stationair helemaal dramatisch na ca 3500 km goed gereden te hebben,
====================================================================
Mijn medewerker rijdt ermee naar Polen op en neer en had gedacht aan de pompverstuiver Audi A6 een betrouwbare auto te hebben.
Helaas zijn gereviseerde pompverstuivers niet de kwaliteit van nieuwe.![]()
![]()
Het zal er op uit draaien dat er nog 3 nieuwe pompverstuivers gekocht moeten gaan worden om voorlopig van het probleem af te zijn, kosten denk 1500 euro als hij er tenminste nog ermee naar Polen kan rijden en het daar
kan laten maken, in Nederland zal dezelfde reparatie al snel 2500 Euro kosten
Het probleem doet zich dus bij alle pompverstuivermotoren voor in de Volkswagen groep.