Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Gerotterdam stelt zich voor

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerotterdam
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 okt 2014, 20:11
Locatie: NH

Gerotterdam stelt zich voor

Bericht door Gerotterdam »

Beste Forumers,

Ik stel me even voor.

Ik heb het domste gedaan wat je kunt doen; puur op vertrouwen een auto gekocht....
Zonder er in te rijden....

Toelichting: wij (ikke, man van 1960 met partner) dachten al langer aan een camperbusje...
Deze zomer een VW bus gehuurd en rongereden door Noorwegen; succes verzekerd. Wat een land...
En een beetje gecharmeerd geraakt van de VW bus. Het was er een met vast dak; nu wilden we gaan voor een hefdak.
Verder: we hebben een meervoudig gehandicapte zoon. (Angelman).
Hij vind het erg lollig om de personen op een voorstoel in een auto flink aan de haren te trekken, knijpen etc.
Ik vind dat niet lollig. Tel daarbij op dat onze gangbare wagen aan vervanging toe was: eureka: bus zoeken.
We waren al een paar weken bezig maar ik heb een hekel aan de onzekerheid van Marktplaats.

Toen de stoute schoenen aangedaan. Puur op vertrouwen naar Raamdonksveer gereden en uitgelegd wat we wilden.
tsja... Hij had er 2 staan .
Binnen 3/4 uur had ik contract getekend.

Prijs: € 18.500,00
Soort: Busmodel
Merk auto: Volkswagen 2,5 Tdi 102 pk
Km-stand: 250.000
Brandstof: Diesel
Transmissie: Handgeschakeld
Bouwjaar: 1998
Leeg-gewicht: 2044 kg.
Aantal slaapplaatsen: 4
Totale hoogte: 199 cm.
Totale lengte: 470 cm.
Breedte: 184 cm.
Opties & accessoires
ABS, Airco, C.v., Elec. ramen, Elec. spiegels, Fietsenrek, Gascomfort, Hefdak, Kachel, Koelkast, Radio, Stoel draaibaar, Stuurbekrachtiging, Trekhaak, Watertank (Afval), Watertank (Schoon)
Bijzonderheden
Volkswagen Westfalia California. 2,5 Tdi. Nieuw dakdoek stand kachel vaste tanks 2e accu 2 draaistoelen bovenbed compressor koelkast kooktoestel met wasbak brandrup rail fietsenrek licht metalen wielen metallic blauw Airco cruise controle. camper wordt afgeleverd incl. apk,beurt,camper check en garantie .


Haha: ik gooi meteen al mijn kaarten op tafel... Foto's volgen; zodra we de bus hebben en ik er achter ben hoe je die op het forum moet plaatsen...

Ik weet bijna zeker dat ik niet "een koopje" heb gedaan, maar hoop dat het vertrouwen zich uitbetaald...

Verder heb ik een Volvo 480 dus weet wat een forum voor waarde kan zijn als je een oude auto bezit.

Nu maar eens deze site gaan uitpluizen...

Gerotterdam
Gebruikersavatar
kikker
Berichten: 465
Lid geworden op: 01 nov 2012, 19:44
Locatie: omg. Gorinchem

Re: Gerotterdam stelt zich voor

Bericht door kikker »

Welkom :wjw

Ik ben nou wel benieuwd waar je in 't veer je bus gekocht hebt?
Volkswagen Transporter 2.5 AJT TDI 115pk
ex Volkwagen Bora 2.0L
ex Hyundai Excel 1.3L
Gebruikersavatar
Gerotterdam
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 okt 2014, 20:11
Locatie: NH

Re: Gerotterdam stelt zich voor

Bericht door Gerotterdam »

Butlercamper
Plaats reactie