Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

stoel mal

vragen over de T4
Plaats reactie
Tonnie 483
Berichten: 100
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:31
Contacteer:

stoel mal

Bericht door Tonnie 483 »

Goedenavond ,ik ben bezig om passende stoelhoezen te krijgen voor mijn transporter .Voor de voorstoelen gaat het lukken ,maar voor de achterbank niet ,ze hebben geen mal . Weet iemand ,of heeft iemand voor de achterbank van mijn dubbele cabine (omos ) een mal liggen ,of misschien de oude bekleding die ik als mal kan gebruiken .Het zijn namelijk hele mooie stoelhoezen die ik wil bestellen . (Zie link )
http://www.carseatcover.nl/over-carseatcover/" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet ,
Tonnie
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1291
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Re: stoel mal

Bericht door heartbeat »

Normaal deden wij gewoon een setje bestellen van een multivan dan de eerste stoel rij deze is dan wel iets te groot maar je trekt de hoes er toch overheen dus zit het buiten het gezicht allen de haakje met elastiekjes wat schuiner plaatsen zodat het toch strak zit
Rob & Lize
Tonnie 483
Berichten: 100
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:31
Contacteer:

Re: stoel mal

Bericht door Tonnie 483 »

Goedenavond Rob , die stoelhoezen die ik kan bestellen zitten als gegoten , en valt eigenlijk niet op dat het stoelhoezen zijn . Maar omdat de achterbank van de dubbele cabine niet origineel van vw is maar van omos ,hebben ze daar geen mal voor ,en ik vind dat de hoezen net zo strak als voor moeten komen te zitten . Een andere optie is, of er iemand is die zo'n oude bank heeft liggen ,en niks meer mee doet, zodat ik de stoel bekleding eraf kan halen ,die ze dan als mal kunnen gebruiken .
Gr.
Tonnie 483
Berichten: 100
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:31
Contacteer:

Re: stoel mal

Bericht door Tonnie 483 »

ik bedoel eigenlijk de stoelbekleding van deze bank , en dat de bekleding slecht is geeft niet ,hij word toch als mal gebruikt .Dus als iemand voor mij voor deze bank (zie foto) de bekleding heeft liggen ,houd ik mij aanbevolen .
Gr.
Bijlagen
$_85.jpg
Plaats reactie