maar natuurlijk is het niet handig .
weet iemand wat dit kan zijn en hoe het op te lossen is ?
![fun :driveT5](./images/smilies/t5_driving.gif)
Marcel.S schreef:ben weer wat wijzer .
het rempedaal dacht ik dat die slecht om hoog kwam, maar dat lijkt zo, hij komt gewoon goed om hoog.
want als ik zie dat het licht nog brand dan trek ik het pedaal omhoog , er zit dan geen beweging in omhoog .
licht gaat wel uit als ik er aan rommel .
licht gaat ook automatisch aan tijdens parkeren ,dan zit er niemand aan de pedalen (ga ik van uit )![]()
dus zelf denk ik dan censor , hij remt goed verder als je er hard op stapt reageerd hij heel direct , en als je normaal doet remt hij ook pittig hard , dat went wel ondertussen ik rij soms in 3 verschillende auto's in een week werk , maar voel de laatste tijd geen verschil meer dus dan ben ik er aan gewend![]()
mocht er nog iemand met ervaring zijn over zelfdenkende remlichten dan hoor ik het graag, misschien heb ik er wat aan .
binnenkort maar eens zo'n censor bestellen .
Marcel.S schreef:volgens mij blijkt uit wat je gequote hebt dat het rempedaal verder goed werkt , of zie ik hier iets over het hoofd?
dan graag uitleg daar over ,want dan begrijp ik beter waar ik op moet letten , en ja ik doe zo veel mogenlijk zelf want om voor dit naar de garage te gaan vind ik tenzij het echt mis is een beetje zonde geld .
Deze schakelaar(s) zijn te verstellen (in/uitschakel-moment). Tip: duik eens onder je dash en demonteer de switch, bekijk hoe het functioneert. Tip: markeer de oorspronkelijke stand voordat je gaat verstellen.Multivan Generation schreef:remlicht pedaal sensor onder je pedaal, wat niet helemaal vrij komt.
Wellicht met afstelling te verbeteren?
Of anders een nieuwe monteren van rond de 19 euro.