Hallo,
Wij rijden mometeel een t4 california coach. Gisteren een proefrit gemaakt in een t5 California automaat (weegt 2374 kg)
Ik vind het rijden in een automaat erg comfortabel maar bij de t4 heb ik wel eens gehoord dat de betrouwbaarheid en duurzaamheid te wensen over liet. Hie is dat bij een t5?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
duurzaamheid t5 automaat
- koerier T5
- Evert-Jan (T5 180)
-
- Contacteer:
Ik rij nu inderdaad 220.000 km in 19 maanden tijd met mijn 2.310 kg zware T5 195 pk automaat.
Heb hiervoor 2x T4 automaat gehad (met de bijbehorende problemen!!!!!!)
De eerste was met 247.000 km definitief overleden volgens de leasemaatschappij en de tweede heb ik de eerste bak al na 30.000 km moeten laten vervangen en bij 180.000 km begon deze weer lelijk te doen waarna ik afscheid heb genomen van de T4.
De T5 automaat is echter in geen enkel opzicht meer te vergelijken met de T4 automaat. Alles is nieuw, veranderd, verbeterd en aangepast en dat is te merken ook, gewoon een beste auto......
Heb hiervoor 2x T4 automaat gehad (met de bijbehorende problemen!!!!!!)
De eerste was met 247.000 km definitief overleden volgens de leasemaatschappij en de tweede heb ik de eerste bak al na 30.000 km moeten laten vervangen en bij 180.000 km begon deze weer lelijk te doen waarna ik afscheid heb genomen van de T4.
De T5 automaat is echter in geen enkel opzicht meer te vergelijken met de T4 automaat. Alles is nieuw, veranderd, verbeterd en aangepast en dat is te merken ook, gewoon een beste auto......
Met de allervriendelijkste groet,
P@ the T5 courier
Altijd op zoek naar het lekkerste stukje asfalt in de mooiste omgeving.
Die ook luistert naar de naam "Patrick".
P@ the T5 courier
Altijd op zoek naar het lekkerste stukje asfalt in de mooiste omgeving.
Die ook luistert naar de naam "Patrick".