Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

inbouwframe rns510 transporter T5.1

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
didrickydo
Berichten: 97
Lid geworden op: 28 jan 2015, 22:02

inbouwframe rns510 transporter T5.1

Bericht door didrickydo »

Beste :wjw Ers...

zoals beschreven in mijn t5 project topic viewtopic.php?f=13&t=48490
Heb ik wat plannen met mijn t5. Waaronder ook graag een fatsoenlijke radio cd navigatie systeem.
Misschien ga ik nu heel veel mensen blij maken die graag een RNS510 met ronde hoeken in hun bestaande T5 tot 2009 wil hebben.. Want ik heb heb het juiste frame gevonden.. (zie foto)

Ik kwam ook nog wat grappigs tegen onderweg in mijn zoektocht.. een heuze ipad frame in je t5 :yes (zie foto)

Nou komt dit compleet met luchtroosters en een slipregelingsbediening en verder afdekkapjes voor de opties die je dan wel of niet hebt.. Nou passen dus de schakelaars van de stoelverwarming weer niet in dit nieuwe frame en de stekkers van evt andere schakelaars zijn dan weer anders.. (VALT NIET MEE :muur )

Ik zit dus in dubio of ik dit frame ga kopen en de schakelaars aan ga passen.. de normale rns510 is immers niet te moeilijk te vinden..
Of dat ik toch verder blijf zoeken naar een betaalbare breedbeeld RNS510 (of hoe die ook mag heten)
zodat ik alleen de 2 strookjes van mijn bestaande frame netjes weg moet halen..

Nou is mijn volgende vraag of er iemand is die ervaring heeft met de cloon van deze radio die voor rond de 500.- te koop is.. Het ziet er allemaal niet verkeerd uit als je het zo leest en bekijkt maar hoor hier graag ervaringen over.. :gekte
Bijlagen
ipad.PNG
frame.PNG
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: inbouwframe rns510 transporter T5.1

Bericht door heemskerk »

Ik weet niet of het gaat passen maar kun je niet het hele middensegment van het GP dashboard overzetten? Het complete dashboard van een Gp in de T5 is al eerder gedaan en werkend gekregen meen ik hier ergens gelezen te hebben.
Gebruikersavatar
didrickydo
Berichten: 97
Lid geworden op: 28 jan 2015, 22:02

Re: inbouwframe rns510 transporter T5.1

Bericht door didrickydo »

heemskerk schreef:Ik weet niet of het gaat passen maar kun je niet het hele middensegment van het GP dashboard overzetten? Het complete dashboard van een Gp in de T5 is al eerder gedaan en werkend gekregen meen ik hier ergens gelezen te hebben.

ik denk dat dat middenframe van de gp is eerlijk gezegt...
een complete dash swap zie ik nog even niet zitten op het moment... heb nog teveel andere dingen op het lijstje staan :jump
zou wel graag een mv dash erin hebben maar dan moet ik er echt tegen aan lopen met me grote teen.. anders staat dat ver achter in de rij :yes
Plaats reactie