Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

2 de rij 2 persoons bank ombouwen

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

2 de rij 2 persoons bank ombouwen

Bericht door Snautzer »

Hallo, ik heb gezien dat het mogelijk is stoelen van andere merken in te bouwen. Maaaaaarrr zover ik heb gezien gaat dit hoofdzakelijk over bestuurders dan wel "shot gun" (bijrijders stoelen.) Ja idd mijn mede passagiers zitten ook graag royaal

Heeft iemand ervaring met het ombouwen van de 2 pers. bank van VW met die van een ander merk? ( in mijn geval een uitwisselbare 2 zitter van een Caravelle uit '98)

Als ik een link gemist heb, sorry ....

bvd
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: 2 de rij 2 persoons bank ombouwen

Bericht door matje86 »

als ze maar op originele bevestigingspunten staan, dan maakt het niet uit wat je er in zet :werkaanT4

ps je bent de eerste in al die jaren die er om vraagt :ie
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: 2 de rij 2 persoons bank ombouwen

Bericht door Snautzer »

Leuk dat ik originele vraag heb. Ik had idd al begrepen dat als je de bevestiging van VW en met wat hobbyen alle merken stoelen (Ford alfa ikea) kan zetten. Maar ik kijk liever af hóe mensen met verstand ervan het hebben gedaan. Vandaar
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: 2 de rij 2 persoons bank ombouwen

Bericht door matje86 »

in plaats van bank werden er ook wel 2 stoelen op de plek gezet van de 2 de rij, dus of de uitneembare(net als de bank)of 2 vaste stoelen vaak draaibaar(andere console), maar altijd t4 gerelateerd, andere merken weet ik niks van :bonk
stoel is er ook met armleuning uitvoering http://www.ebay.de/itm/VW-T4-Klappsitz- ... 3ce9d9d803
en de iets duurdere uitvoering
Bijlagen
1019_3.jpg
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: 2 de rij 2 persoons bank ombouwen

Bericht door Snautzer »

Thanks,

Ik ben van plan 2 voorstoelen van een ander merk met een voor mijn gevoel een betere pasvorm in te bouwen. Diegene die ik op het oog heb komen met de achter bank mee. Daar ik het zonde van het geld vind de achterbak in het grofvuil te gooien, dacht ik dat het misschien wel te doen was om de 2 zitter ook om te zetten. Oogt denk ik ook gelijk een stuk mooier. Ik twijfel nog een beetje of niet 2 paar voorstoelen ga gebruiken, het 2 de paar als enkele stoel achter de bestuurder

Maar voordat ik zoiets probeer ... beter goed spieken dan met brokken zitten.
Plaats reactie