Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Mijn t4 avontuur
Mijn t4 avontuur
Nou naar lang wikken en wegen aan mijn avontuur begonnen mijn zal proberen het zo goed mogelijk bij tehouden hoe het project verloopt hier vast wat foto's heb inmiddels de zijkanten mooi zwart gemaakt ramen geblindeerd en een nieuwere voor bumper en een usb en volt meter gemonteerd nieuwe filters en olie natuurlijk hoop dat de foto's wat duidelijk zijn ivm verkleinen
- Bijlagen
-
- image.jpg (6.12 KiB) 3399 keer bekeken
-
- image.jpg (6.56 KiB) 3399 keer bekeken
-
- image.jpg (6.49 KiB) 3399 keer bekeken
-
- image.jpg (4.36 KiB) 3399 keer bekeken
-
- image.jpg (5.02 KiB) 3399 keer bekeken
-
- Zoals gekocht de eerste dag
- image.jpg (8.33 KiB) 3399 keer bekeken
2.4D
Re: Mijn t4 avontuur
dat ziet er mooie uit lekker bezig veel rygenot met de t4
Maandag mc moll dak ophalen ga hem zelf plaatsen ivm vakantie mcmoll.spannend!!!
Zal foto's uploaden van het lose dak en hoe ik hem plaats natuurlijk wordt vervolg dus
Zal foto's uploaden van het lose dak en hoe ik hem plaats natuurlijk wordt vervolg dus
2.4D
Dubbele cabine er uit was wel even een werkje maar samen met de vrouw goed gelukt nu nog een 2 de zitrij
2.4D
En dit keukenblokje gekocht Hefdak is ook binnen maar denk dat ik die pas plaats als hij rdw gekeurd is dan zit ook niet met sterkte berekening dak en het is geen eis van de rdw ga dit nog wel even na vragen
2.4D
héhé een keukenblokje uit een Jamet vouwwagen? Ziet er heel vertrouwd uit, jaren met zoiets gaan kamperen.
Mooi project, succes!
greetz
Mooi project, succes!
greetz
- Rene_Pennings
- Contacteer:
Mooi project! Veel succes, maar vooral veel plezier!
Live the life you love, love the life you live
Ja volgens mij is het een jammert keukentje is een tijdelijke oplossing wil het later wat compacter maken maar voor de rdw ideaal heb inmiddels een 2de zitrij ga die vandaag plaatsen foto's volgen nog.mis alleen de gordel voor de losse stoel bij de schuifdeur helaas heb nog een setje gordels van mijn golf2 dus ga nog even proberen of dat past .ook nog mooie velgen gescoord dus zijn goed bezig.kwam helaas wel wat roest tegen onder de houten bodemplaat dus daar nieuwe stukken in moeten lassen bus start steeds slechter dus ook nieuwe gloeibougies er in blijven bezig
2.4D
Keukentje wordt ook langzaam wat laatste tijd weinig tijd er voor maar hoop hem toch voor het nieuwe jaar klaar te krijgen hier wat bouw fotos
2.4D
Ook nog een paar opknapper 18 inch gekocht om de wielkasten wat meer te vullen 16inch toch wat teklein
2.4D