Een stopcontact is, normaal gezien, altijd female, dus we hebben een female geplaatst.
Niets mis mee, female hadden we vroeger ook, zij het verdekt, bij de T4.
Als de bus aan de paal aangesloten wordt dan is de bus de stekker en de paal het stopcontact. Volgens mij heeft moosev wel een punt. Bij mijn California zit aan de kant van de bus een male.Multivan Generation schreef: ↑14 mei 2017, 22:31
Een stopcontact is, normaal gezien, altijd female, dus we hebben een female geplaatst.
Niets mis mee, female hadden we vroeger ook, zij het verdekt, bij de T4.
Mocht er met jou wat gebeuren en iemand anders moet de camper ophalen, blijft er een gevaarlijke situatie bestaan.Multivan Generation schreef: ↑15 mei 2017, 07:07 Wij prikken de stekker op de auto als eerste in en de stekker op de externe paal als laatste in.
Daar is niets gevaarlijkste aan..
Jabobv schreef: ↑15 mei 2017, 08:59Dus als je ergens op een camping staat en je wilt even weg met de bus neem je je verlengsnoer mee?Multivan Generation schreef: ↑15 mei 2017, 07:07 Wij prikken de stekker op de auto als eerste in en de stekker op de externe paal als laatste in.
Dag Peter, gaat niet om de credits hoor, ik vind het leuk om een idee nog eens terug te zien, iets wat jij met al je projecten toch bekend moet zijn..Multivan Generation schreef: ↑15 mei 2017, 17:53 @ Thomas,
ik wist dat ik het idee ergens gezien had,
maar wist niet meer precies waar
Credits voor het idee zijn voor Thomas
Heb ook al eens een los afgeschermde 16 A computermodel stekker in iemand zijn bumper gezien
Je suggestie is heel duidelijk, gewoon even ombouwen en klaar.
Is ook simpel en snel te doen.
Wat me bevreemd heeft, is dat er mensen met NEN-normen gaan schermen.
Het zal vanuit de eigen expertise geredeneerd zijn.
Ik wilde er eigenlijk alleen mee laten zien,
hoe je met creativiteit en op een heel andere manier,
te weten, een stekker splitsen, en met plaatwerk er tussen weer vast-vergrendelen,
en onopvallende walstroom aansluiting kunt maken, die goed waterdicht is, en heel laag opbouwd.
Helaas is dat aspect een beetje ondergesneeuwd door de goedbedoelde adviezen
Mijn redenatie was heel eenvoudig: de pennen in een stekker kunnen los gaan zitten en dat geeft op den duur ergernis bij het er in prikken.
Vandaar een female gebruikt.
Tsja, ik weet ook niet alles en wist dus niet dat dit blijkbaar niet zou mogen volgens de regeltjes der kunst
Kan gebeuren..