Ik ben Schotland eigenlijk nog niet heel veel tegengekomen in alle online reisverhalen.
Nou heb ik niet een compleet reisverhaal en ik hoop ook van harte dat niet heel Camperend Nederland opeens de boot neemt. Maar ik heb op mijn 4 weken door de woeste hooglanden het zonder één nacht op een camping kunnen doen, veel aardige en behulpzame Schotten ontmoet en ook nog van 4 weken prachtig weer genoten (28 april tot 29 mei). Geen midges (die zijn er dan nog niet), relatief veel zon en droog weer in die periode en vooral ook weinig groot en wit spul op de wegen. Hoewel ik een keer flink moest zoeken naar mijn bescheiden busje op de parkeerplaats...
*slik*...
Skye, Loch Guithir (Zoek maar op Google Maps)
Een nachtje hoog boven Loch Kishorn
Uitzicht over Mar Lodge / River Dee
Veel gewandeld & hoogtemeters gemaakt
Aan de voet van Ben Hope, op een beschut plekje tegen de harde wind
Overigens ook zat kastelen, kloosters en abdijen gezien maar daar staat elk boekje vol mee.
Wie van wandelen houdt kan overigens zijn hart ophalen. Door heel Schotland (en de rest van de UK) zijn prima bewegwijzerde / aangegeven paden en er is veel informatie over te vinden. Een geweldige site is https://www.walkhighlands.co.uk waar een enorme verzameling wandelingen op staat en waar je simpel de route (en info) kunt downloaden naar je smartphone.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Schotland
Schotland
"A common mistake people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams
Douglas Adams
Re: Schotland
Geweldige foto's! Dat ziet eruit als lekker genieten!
Het ergste is altijd weer thuiskomen - vooral als de telefoon weer voor de eerste keer overgaat.
"A common mistake people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams
Douglas Adams
- Henk-1
- Site Admin
- Contacteer:
Hele mooie foto's
Lijk me een mooi avontuur
Lijk me een mooi avontuur
Groetjes webmaster Henk-1 VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Prachtig daar, wat een mooie foto's!
Groeten,
Walter
Groeten,
Walter
Hoi Deskman,
Schotland was onze eerste reis in 2004 met de Calif, met deze prachtige foto's doe je ons weer herinneren aan deze mooie natuur.
Bedankt om te delen.
<;-)
Schotland was onze eerste reis in 2004 met de Calif, met deze prachtige foto's doe je ons weer herinneren aan deze mooie natuur.
Bedankt om te delen.
<;-)
nice nice nice
moet toch dringend die bucketlist gaan aanpakken
moet toch dringend die bucketlist gaan aanpakken