Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Koelvloeistofvoorverwarming met tijdschakelaar interieur
Koelvloeistofvoorverwarming met tijdschakelaar interieur
Hoi weetjewellers,
Ik krijg volgende week mijn nieuwe transporter afgeleverd.
Het is een Zilver grijze T5 128 kW Automaat LWB 60 edition met multivan bumpers, elektrisch pakket 2, slechtweerpakket 2, GVW 3000 kg etc
Nou heb ik ook de volgende optie genomen uit de catalogus juni 2007:
Koelvloeistofvoorverwarming met tijdschakelaar voor interieur incl 2e accu en scheidingsrelais( code PW1) a €1020,-
Aan de binnenkant van de bestuurdersdeur zit een sticker van Webasto.
( heb er verder geen gegevens van!)
Nou is mijn vraag gebruikt deze kachel diesel of is het een elektrisch element !
Mvrg Eric
Ik krijg volgende week mijn nieuwe transporter afgeleverd.
Het is een Zilver grijze T5 128 kW Automaat LWB 60 edition met multivan bumpers, elektrisch pakket 2, slechtweerpakket 2, GVW 3000 kg etc
Nou heb ik ook de volgende optie genomen uit de catalogus juni 2007:
Koelvloeistofvoorverwarming met tijdschakelaar voor interieur incl 2e accu en scheidingsrelais( code PW1) a €1020,-
Aan de binnenkant van de bestuurdersdeur zit een sticker van Webasto.
( heb er verder geen gegevens van!)
Nou is mijn vraag gebruikt deze kachel diesel of is het een elektrisch element !
Mvrg Eric
- Jeroen T5 204
- Berichten: 3455
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
- Locatie: Vroomshoop (VCDS)
- Contacteer:
Niet schrikken als er straks een dikke rookwolk onder je bus weg komt. Dat komt van die verwarming af.
Ik heb ook hetzelfde systeem van Webasto + standkachel.
Je hebt met die extra koelwaterverwarming je bus wel lekker snel warm van binnen. Veel sneller warme lucht. Werkt trouwens alleen onder de 7 graden.
Ik heb ook hetzelfde systeem van Webasto + standkachel.
Je hebt met die extra koelwaterverwarming je bus wel lekker snel warm van binnen. Veel sneller warme lucht. Werkt trouwens alleen onder de 7 graden.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
De mijne werkt al automatisch onder de 10 graden. Bij koude start springt de kachel meteen bij en is het in een mum warm!!!
Heb je ook een afstandbediening erbij?
Je jan hem ook op een timer laten werken met een max van 7 instelmomenten!!!
Verder is het mogelijk bij extreem warm weer de ventilator te programmeren of via de afstandbediening te latendraaien!!! Snel een stuk koeler!!
Werkt perfect alleen kan het niet in gesloten ruimte want de verbrande diesel geeft nogal wat luchtjes en rook!!!!
Heb je ook een afstandbediening erbij?
Je jan hem ook op een timer laten werken met een max van 7 instelmomenten!!!
Verder is het mogelijk bij extreem warm weer de ventilator te programmeren of via de afstandbediening te latendraaien!!! Snel een stuk koeler!!
Werkt perfect alleen kan het niet in gesloten ruimte want de verbrande diesel geeft nogal wat luchtjes en rook!!!!
Re: Koelvloeistofvoorverwarming met tijdschakelaar interieu
Eric D schreef:Hoi weetjewellers,
Ik krijg volgende week mijn nieuwe transporter afgeleverd.
Het is een Zilver grijze T5 128 kW Automaat LWB 60 edition met multivan bumpers, elektrisch pakket 2, slechtweerpakket 2, GVW 3000 kg etc
Nou heb ik ook de volgende optie genomen uit de catalogus juni 2007:
Koelvloeistofvoorverwarming met tijdschakelaar voor interieur incl 2e accu en scheidingsrelais( code PW1) a €1020,-
Aan de binnenkant van de bestuurdersdeur zit een sticker van Webasto.
( heb er verder geen gegevens van!)
Nou is mijn vraag gebruikt deze kachel diesel of is het een elektrisch element !
Mvrg Eric
Eric ,
Waar zit die 2e accu dan?
Ik kan hem bij mij niet vinden.
Vr Gr Erik 230
- Jeroen T5 204
- Berichten: 3455
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
- Locatie: Vroomshoop (VCDS)
- Contacteer:
2de accu zit normaal onder de bestuurdersstoel, bij mij is die verplaatst naar de bijrijdersstoel omdat mijn bestuurdersstoel er niet meer inzit
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
De mijne werkt al automatisch onder de 10 graden. ??????erik 924 schreef:De mijne werkt al automatisch onder de 10 graden. Bij koude start springt de kachel meteen bij en is het in een mum warm!!!
Heb je ook een afstandbediening erbij?
Je jan hem ook op een timer laten werken met een max van 7 instelmomenten!!!
Verder is het mogelijk bij extreem warm weer de ventilator te programmeren of via de afstandbediening te latendraaien!!! Snel een stuk koeler!!
Werkt perfect alleen kan het niet in gesloten ruimte want de verbrande diesel geeft nogal wat luchtjes en rook!!!!
Dus als het -10 graden vriest, gaat jouw verwarming spontaan aan ???
Ik stel me zo voor, dat het om 8 uur pm 10 graden gaat vriezen, en dat dit continu aanhoudt tot het weer een graad warmer wordt.
Dan zal je tank snel leeg zijn.
Dus met een beetje pech, verwarmt jouw auto dag en nacht, ook als je hem niet gebruikt
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Re: Koelvloeistofvoorverwarming met tijdschakelaar interieu
Heb de Tweede accu niet gezien zo stond het in de catalogus juni 2007 !erik 924 schreef:Eric D schreef:Hoi weetjewellers,
Ik krijg volgende week mijn nieuwe transporter afgeleverd.
Het is een Zilver grijze T5 128 kW Automaat LWB 60 edition met multivan bumpers, elektrisch pakket 2, slechtweerpakket 2, GVW 3000 kg etc
Nou heb ik ook de volgende optie genomen uit de catalogus juni 2007:
Koelvloeistofvoorverwarming met tijdschakelaar voor interieur incl 2e accu en scheidingsrelais( code PW1) a €1020,-
Aan de binnenkant van de bestuurdersdeur zit een sticker van Webasto.
( heb er verder geen gegevens van!)
Nou is mijn vraag gebruikt deze kachel diesel of is het een elektrisch element !
Mvrg Eric
Eric ,
Waar zit die 2e accu dan?
Ik kan hem bij mij niet vinden.
Vr Gr Erik 230
Ga daar zeker gelijk naar kijken als ik de bus afgeleverd krijg.
Mvrg Eric.
geen barkruk,Painter
Beste Paint,
je humor is altijd wel te pruimen,,,,, ,maar in dit geval , Paint,,,,,ik denk dat jij het niet weet.maar volgens mij heeft Jeroen z'n rolstoel op die plek gezekerd staan....................
mvg rob
je humor is altijd wel te pruimen,,,,, ,maar in dit geval , Paint,,,,,ik denk dat jij het niet weet.maar volgens mij heeft Jeroen z'n rolstoel op die plek gezekerd staan....................
mvg rob
meestal op 2 wielen door de bocht
- Jeroen T5 204
- Berichten: 3455
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
- Locatie: Vroomshoop (VCDS)
- Contacteer:
Nee Painter ik zit op een bierkratje, rijd een stuk fijner.painter schreef:Hoezo, zit jij op een barkruk ??Jeroen T5 204 schreef:2de accu zit normaal onder de bestuurdersstoel, bij mij is die verplaatst naar de bijrijdersstoel omdat mijn bestuurdersstoel er niet meer inzit
@ Guzzie heeft hem door
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Net even gekeken maar onder de bestuurders stoel zit een rubberen kap en daaronder!!! Een accu tra!!Jeroen T5 204 schreef:2de accu zit normaal onder de bestuurdersstoel, bij mij is die verplaatst naar de bijrijdersstoel omdat mijn bestuurdersstoel er niet meer inzit
Dit zal wel een gel accu zijn vanwege de kwalijke gassen in de cabine.
Staat deze accu paralel geschakeld met de primaire accu?
Als de primaire accu het laat afweten kan ik eenvoudig weg nog met de 2e accu starten? Laad de auto eerst de primaire accu op en dan daarna de 2e?
Wie weet dit?
Ik wil namelijk een converter monteren voor 220 in de cabine.
Normaal gesproken staat je 2e accu zo opgesteld,dat hij als secundair geladen wordt,en primair ontladen door extra accesoires.
Je hoofd accu zou in dat geval nooit leeg moeten gaan.
Standaard accesoires zouden wel op de hoofd accu moeten zitten.
Zo heeft de VW Garage het bij mij uitgevoerd in ieder geval.
Je hoofd accu zou in dat geval nooit leeg moeten gaan.
Standaard accesoires zouden wel op de hoofd accu moeten zitten.
Zo heeft de VW Garage het bij mij uitgevoerd in ieder geval.
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
- Schildertje
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
- Locatie: Zaanstad
- Contacteer:
Ik heb alleen de koelvloeistofvoorverwarmer. Kan ik deze nog uit laten breiden naar een standkachel, en zo ja heeft iemand enig idee wat zoiets ongeveer zou kosten ?
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !