Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Auto gordel

vragen over de T5
Plaats reactie
Donnie
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jun 2016, 02:21

Auto gordel

Bericht door Donnie »

Het alarm van de bestuurders stoel gaat niet uit als ik de auto gordel om heb Is een vwcalifornia t5 2004
Donnie
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jun 2016, 02:21

Re: Auto gordel

Bericht door Donnie »

Ja natuurlijk heb ik auto gordel om .En heb er niet omgevraagd dat er een alarm op moest en wil dus graag van die piep af dat was mijn vraag .Conclusie aan de computer en haal het er af.Geen andere oplossing.
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Auto gordel

Bericht door heemskerk »

Donnie schreef: 26 nov 2017, 09:34 Ja natuurlijk heb ik auto gordel om .En heb er niet omgevraagd dat er een alarm op moest en wil dus graag van die piep af dat was mijn vraag .Conclusie aan de computer en haal het er af.Geen andere oplossing.
t Lijkt wel morse.. :knipoog
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Auto gordel

Bericht door heemskerk »

Donnie schreef: 26 nov 2017, 09:34 Ja natuurlijk heb ik auto gordel om .En heb er niet omgevraagd dat er een alarm op moest en wil dus graag van die piep af dat was mijn vraag .Conclusie aan de computer en haal het er af.Geen andere oplossing.
Wanneer de laatste punt in de zin een vraagteken zou zijn zou ik wél een andere oplossing aan kunnen dragen.. :knipoog

Bonus: Meet de schakelaar in de gordelhouder eens door.


Alhoewel de almachtige sitemaster het niet als een harde verplichting stelt is het nogal resultaat- & sympathiebevorderend wanneer je uitvoering geeft aan het sociale protocol der introductie alvorens met de deur in huis te vallen.. :lach
Plaats reactie