Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

2 zits bankje achter in T5 plaatsen.

vragen over de T5
Plaats reactie
mijncamper
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mei 2017, 09:39

2 zits bankje achter in T5 plaatsen.

Bericht door mijncamper »

Hallo, ik heb 2 soorten bouten. Bij wie mag ik langs komen voor hulp/aanwijzingen bij het plaatsen van een 2 zits bankje ? Vriendelijke groet.


Bedankt voor je aardige reactie.
Zoals je misschien kan zien ben ik een beginner op allerlei gebied (weet niet eens of dit de goede manier is om te reageren😁) en wilde niet meteen beginnen met ‘al te uitgebreide’ onzin.
Maar goed, foto’s plaatsen ga ik proberen voor elkaar te krijgen. Verder is het nu een camper T5 op kenteken met 5 zitplaatsen (heeft Atrion na het maken van mijn ‘slaapdak’ netjes geregeld) Ik woon in Huizen en deze T5 is ook mijn ‘privé auto’ waarmee ik dagelijks rij. Foto,s van de bankboiten stuur ik dus later.

Inmiddels heb ik volgens de garage een lekke radiator. Wat kan ik verwachten als gemiddelde prijs voor een nieuwe radiator plaatsen bij een garage bedrijf ?

Ik reageer misschien niet al te snel daar ik niet vaak op internet kan.

Alvast dank voor reacties.
Laatst gewijzigd door mijncamper op 30 jun 2018, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
mijncamper
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mei 2017, 09:39

Re: 2 zits bankje achter in T5 plaatsen.

Bericht door mijncamper »



Bedankt voor je aardige reactie.
Zoals je misschien kan zien ben ik een beginner op allerlei gebied (weet niet eens of dit de goede manier is om te reageren😁) en wilde niet meteen beginnen met ‘al te uitgebreide’ onzin.
Maar goed, foto’s plaatsen ga ik proberen voor elkaar te krijgen. Verder is het nu een camper T5 op kenteken met 5 zitplaatsen (heeft Atrion na het maken van mijn ‘slaapdak’ netjes geregeld) Ik woon in Huizen en deze T5 is ook mijn ‘privé auto’ waarmee ik dagelijks rij. Foto,s van de bankbouten stuur ik dus later.

Inmiddels heb ik volgens de garage een lekke radiator. Wat kan ik verwachten als gemiddelde prijs voor een nieuwe radiator plaatsen bij een garage bedrijf ?

Ik reageer misschien niet al te snel daar ik niet vaak op internet kan.

Alvast dank voor reacties.
Plaats reactie